Vredestein do BMW

Apollo Tyres po raz pierwszy zawiera umowę na oryginalne wyposażenie z firmą BMW Group, która wybrała opony Vredestein Ultrac do zupełnie nowego BMW Active Tourer serii 2. Ogumienie produkowane w zakładzie w Gyöngyöshalász (Węgry) będzie dostarczane w trzech rozmiarach: 205/65 R16 95W, 205/60 R17 97W XL oraz 225/50 R18 99W XL. Każdy z wariantów jest oznaczony symbolem gwiazdki na ścianie bocznej, co wskazuje, że został wykonany na zamówienie dla firmy BMW Group.

W ramach umowy, firma Apollo Tyres w ścisłej współpracy z firmą BMW Group udoskonaliła wielokrotnie nagradzaną oponę Ultrac, co zaowocowało oryginalnym wyposażeniem w postaci ogumienia wykonanego na zamówienie, które ułatwia osiągnięcie bezpiecznej i satysfakcjonującej dynamiki jazdy, jednocześnie zapewniając niski opór toczenia, który ogranicza zużycie paliwa. Opony otrzymały ocenę „A” zarówno w kategorii zużycia paliwa, jak i przyczepności na mokrej nawierzchni, co pozwala spełnić wymagania firmy BMW Group w zakresie właściwości jezdnych.

Oznaczone gwiazdką opony Ultrac będą dostępne na rynku części zamiennych, a także u autoryzowanych dealerów BMW, co umożliwi udzielanie wsparcia klientom firmy przez cały okres posiadania modelu Active Tourer serii 2.

Jest to najnowsza z szeregu umów na dostawę oryginalnego wyposażenia, które firma Apollo Tyres podpisała w ostatnich miesiącach z największymi producentami samochodów, wzmacniając pozycję holenderskiej marki opon w europejskim sektorze OE.

- Podczas projektowania wykonywanych na zamówienie opon Ultrac do nowego BMW Active Tourer serii 2 nasz zespół badawczo-rozwojowy skupił się na wspieraniu kluczowych cech pojazdu, co pozwoliło na udoskonalenie komfortu jazdy, precyzji i wydajności - powiedział Benoit Rivallant, prezes i dyrektor generalny Apollo Tyres Europe.

Opony Ultrac z najnowszej serii pozwalają uzyskać o 15 proc. lepsze właściwości jezdne na suchych i mokrych nawierzchniach względem poprzedniego modelu. Jest to wynikiem wzmocnionego żłobienia z bardziej kwadratową powierzchnią styku oraz sztywniejszej rzeźby bieżnika i jego środkowej części z parabolicznymi rowkami bocznymi. Połączenie tych rozwiązań zapewnia lepszą reakcję i precyzję układu kierowniczego, zwiększając bezpieczeństwo i dynamikę jazdy. Dodatkowo zmniejszony o 5 proc. opór toczenia opony przekłada się na niższe zużycie paliwa oraz ograniczoną emisję CO2.

W porównaniu z poprzednim modelem opony Ultrac mają również o 50 proc. większą zawartość wyjątkowych, zwiększających przyczepność mieszanek krzemionki i żywicy, co pozwala uzyskać o 10 proc. lepszą skuteczność hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach. Udoskonalono także amortyzację wstrząsów i zmniejszanie poziomu hałasu, wprowadzając obniżoną wysokość w punkcie szczytowym, zoptymalizowaną konstrukcję ścian bocznych i zwiększoną strefę elastyczną. Opona zapewnia również większy komfort akustyczny, dzięki zoptymalizowanemu rozłożeniu bieżnika dla różnych średnic opony.

Źródło i fot.: Apollo Tyres

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń