2022-04-26

Point S wkracza do Brazylii

Point S rozszerza swoją globalną działalność na rynek brazylijski. Umowa zawarta z lokalnym specjalistą - ATO, stanowi kamień milowy dla sieci: Ameryka Południowa staje się piątym kontynentem, na którym jest ona obecna.

Dwie grupy, które są udziałowcami ATO: ADTSA i Orletti Group, będą odpowiedzialne za nadzorowanie operacji Point S - na projekt przeznaczono już 175 mln R$ (ok. 31 mln EUR). W ramach umowy celem ATO jest zbudowanie sieci ponad 200 lokalizacji Point S w Brazylii w ciągu najbliższych pięciu lat, począwszy od trzech flagowych lokalizacji w São Paulo, Recife i Vitória przed końcem 2022 roku.

- Point S bada rynki Ameryki Łacińskiej od ponad dwóch lat, a naszym głównym celem było wejście na rynek brazylijski, który jest jednym z największych na świecie. Jesteśmy przekonani, że połączenie naszego globalnego doświadczenia w zakresie opon i obsługi technicznej samochodów oraz międzynarodowej marki z lokalnym doświadczeniem udziałowców ATO przyniesie korzyści brazylijskim centrom samochodowym i klientom. Cieszymy się, że możemy budować silną sieć Point S w Brazylii z ATO i rozszerzyć naszą obecność w Ameryce Łacińskiej poprzez nawiązanie większej liczby partnerstw z lokalnymi przedsiębiorstwami - powiedział Fabien Bouquet, CEO Point S International.

Zarówno ADTSA jak i Orletti Group posiadają silne dziedzictwo motoryzacyjne, szczycąc się ponad 140-letnim doświadczeniem. ADTSA działa w 12 stanach Brazylii w wielu segmentach, w tym w transporcie pasażerskim i towarowym, sklepach z oponami i sieciach dealerów samochodowych. Grupa Orletti prowadzi również szeroko zakrojoną działalność, posiadając firmy w całym sektorze, w tym dealerów samochodowych i dystrybutorów autobusów, ciężarówek i paliw.

- Organizacje motoryzacyjne zawsze współpracowały z globalnymi graczami, tak jak ma to miejsce na przykład w przypadku producentów samochodów, sklepów z częściami samochodowymi i firm ubezpieczeniowych. Pracując w tym segmencie doskonale zdajemy sobie sprawę z ogromnej luki na rynku i skoncentrujemy nasze wysiłki na rozwoju Point S w Brazylii. Naszą ambicją jest otwarcie ponad 200 punktów sprzedaży do 2027 roku w samej Brazylii - skomentował Bruno Tude de Melo, Vice President w ADTSA.

Wagner Orletti, President w Orletti Group, powiedział: - To, co nas wyróżnia, to zdolność oferowania globalnych standardów jakości usług. To, w połączeniu z doświadczeniem Point S w nadzorowaniu 5800 punktów sprzedaży na czterech kontynentach, przeniesie naszą ofertę na wyższy poziom. Brazylijscy konsumenci skorzystają z konkurencyjnej oferty wielu marek opon i części samochodowych, która będzie wspierana przez globalny program zakupów Point S.

Źródło i fot.: Point S

Oprac.: (zl)

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń