Producent ogumienia do maszyn rolniczych i budowlanych został oficjalnym partnerem jednych z najsłynniejszych zawodów kolarskich na świecie.
- Z dumą przedstawiamy markę Trelleborg na jednym z najbardziej imponujących wydarzeń sportowych i towarzyskich na świecie. Trasa Giro d’Italia ma entuzjastycznych międzynarodowych i lokalnych fanów, widzowie ustawiają się na odległych obszarach wzdłuż trasy, aby zobaczyć pędzących uczestników. Nasz sponsoring to kolejny sposób na zbliżenie się do naszych klientów i użytkowników końcowych - na polach i poza nimi. Trelleborg będzie tworzył ekscytujące doświadczenia dla uczestników na każdym z 21 etapów trasy, oferując miejsca dla gości i dzieląc się duchem dnia z fanami sportu - powiedział Elio Bartoli, Prezes EMEA & Global OEM w Trelleborg Wheel Systems.
105. edycja Giro d’Italia po raz pierwszy rozpocznie się w Europie Wschodniej - w Budapeszcie. Zanim kolarze dotrą do mety w Weronie, po pokonaniu trasy biegnącej przez Węgry, będą kontynuować swoją 3410 kilometrową podróż w cieniu sycylijskiej Etny.
Źródło i graf.: Trelleborg