Motrio, marka posprzedażna Grupy Renault, wprowadzi na rynek nową gamę opon „Fairway”. W lutym w sprzedaży dostępne będzie ogumienie letnie, w kwietniu całoroczne, a w czerwcu zimowe.
Guy-Olivier Ducamp, dyrektor ds. usług posprzedażnych Grupy Renault, podkreślił, że ambicją marki jest rozszerzenie oferty części zamiennych i zaspokojenie potrzeb 80 proc. parku samochodowego w Europie w zakresie drugiego i trzeciego cyklu życia samochodów. Dzięki współpracy z nowym producentem będzie ona w stanie zaoferować gamę opon, których osiągi potwierdzone będą przez testy niezależnych podmiotów zewnętrznych. W asortymencie firmy do 2025 roku ma się znaleźć ponad 30 tys. produktów.
Nowe modele w rozmiarach od 13 do 20 cali, pasujące do szerokiej gamy pojazdów, będą stanowiły alternatywę dla opon klasy premium. Ogumienie letnie uzyskało klasę B w unijnej klasyfikacji dotyczącej hamowania na mokrej nawierzchni oraz C w zakresie oporu toczenia.
Źródło i fot.: Renault