2022-02-02

Alzura Tyre24 - bilans 2021

Pomimo pandemii koronawirusa w minionym roku obrotowym Alzura Tyre24 uzyskał wynik pozytywny. Portal B2B nadal był niezawodnym partnerem branży motoryzacyjnej i w dalszym ciągu zwiększał swój udział w rynku w całej Europie.

Oczywiście skutki pandemii Covid-19 w 2021 roku były również odczuwalne dla portalu, jednak w mniejszym stopniu niż dla całego rynku oponiarskiego w Polsce. Sprzedaż w segmencie opon w kraju była nieco powyżej poziomu z roku 2020 pod względem ilości sprzedanych sztuk. Dzięki zwiększonej sprzedaży platforma była w stanie poprawić wyniki w ubiegłym roku i wygenerować niewielki wzrost w stosunku do roku 2020. Znacznie powyżej oczekiwań rozwinęła się w 2021 roku sprzedaż opon zimowych, odnotowując wzrost liczby sprzedanych sztuk o 33 procent.

W 2021 roku rozwój w segmencie części zamiennych był bardzo satysfakcjonujący. We wszystkich krajach Europy, jak i w Polsce, miniony rok był bardzo udany. Zamówienia wzrosły o 50 procent w porównaniu do roku 2020.

Alzura_Tyre24_bilans_2021_Saitow.jpg

- Od wybuchu pandemii koronawirusa w 2020 roku pozytywna dynamika naszej działalności w segmencie części zamiennych utrzymywała się we wszystkich krajach również w ubiegłym roku. Dodatkowo do wzrostu przyczyniły się ogólne zmiany na rynku, na których mocno korzysta e-commerce. Coraz więcej warsztatów ma świadomość łatwości wysyłki części zamiennych. Do zwiększenia marży, a w przyszłości zysków dobrze wykorzystuje alternatywne (online) źródła zakupów, takie jak ALZURA Tyre24. W czasach, kiedy rynek jest pod ciągłą presją, optymalizacja zaopatrzenia w potrzebne materiały - w tym opony lub części zamienne - jest jednym z najważniejszych priorytetów dla każdego warsztatu. Platforma Alzura Tyre24 oferuje nie tylko znacznie głębszą i szerszą gamę produktów oraz większą dostępność towarów, niż regionalna hurtownia części, ale także znaczące różnice cenowe, na których zyskuje klient - mówi Michael Saitow, dyrektor generalny (CEO) i założyciel firmy Saitow AG, właściciel portalu B2B Alzura Tyre24.

 

Opony i części najlepiej przyjęte w Polsce w 2021 r.

Najpopularniejsze marki opon zimowych 2021

(ocena według liczby sprzedanych produktów)

 

Najpopularniejsze marki opon letnich 2021

(ocena według liczby sprzedanych produktów)

1. Pirelli

2. Hankook

3. Bridgestone

4. Dębica

5. Nokian

6. Continental

7. Kormoran

8. Nexen

9. Michelin

10. Yokohama

 

1. Nexen

2. Hankook

3. Pirelli

4. Michelin

5. Continental

6. Goodyear

7. Nokian

8. Bridgestone

9. Barum

10. Dunlop

 

Najlepiej sprzedające się marki opon całorocznych 2021

(ocena według liczby sprzedanych artykułów)

 

Najlepiej sprzedające się marki części zamiennych 2021

(ocena wg liczby zamówień)

1. Goodride

2. Imperial

3. Windforce

4. Westlake

5. Michelin

6. Nordexx

7. Linglong

8. Goodyear

9. Hankook

10. Nokian

 

1. Febi Bilstein

2. Bosch

3. ATE

4. TRW

5. Van Wezel

6. Sachs

7. Mann filtry

8. Meyle

9. Mahle

10. SKF

 


Najlepiej sprzedające się kategorie części 2021

(ocena wg liczby zamówień)

1. Zestaw klocków hamulcowych

2. Tarcza hamulcowa

3. Filtr oleju

4. Filtr

5. Filtr powietrza

6. Amortyzator

7. Pompa wodna

8. Wahacz

9. Zestaw sprzęgła

10. Sprężyna zawieszenia

 

Źródło i fot. Saitow AG

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń