Hankook świętuje w 2021 roku osiemdziesiąte urodziny. W związku z tym, że firma z dumą spogląda na swoją imponującą historię, podjęto decyzję, aby podkreślić ten jubileusz w wielkim stylu. Z tej okazji Hankook nawiązał współpracę z TIKT Performance Parts (dostawca części i usług tuningowych), której rezultatem jest film z Mercedesem AMG GT S w roli głównej. Jego motywem przewodnim było zilustrowanie motta firmy Hankook „Driving Emotion” („Jazda pełna emocji”).
Partnerstwo z TIKT jest nadzorowane przez Rolanda Hehnera, dyrektora ds. produktów i tuningu w Hankook Reifen Deutschland, związanego z firmą od 25 lat. Poprzez ścisłą współpracę ze specjalistami od tuningu z TIKT, pomógł on w przeprowadzeniu kampanii. - Chcieliśmy uczcić nasze 80. urodziny, jednocześnie pokazując, do czego zdolne są opony Hankook. Dajemy przykład, który pokazuje historię naszej firmy i jesteśmy dumni z 80 lat innowacji - podsumował R. Hehner.
- Bardzo się cieszymy, że nasz pojazd bierze udział z tak fantastycznej okazji. Wraz z Hankook TIKT od 10 lat prezentuje swoje samochody na międzynarodowych scenach. Nasze partnerstwo stale umacniało się przez lata - powiedział Tomislav Bodrozic, dyrektor zarządzający TIKT Performance. - AMG, którym jeździmy, ma 800 KM, czyli o jedno zero więcej niż Hankook w obecnej chwili. Aby temu sprostać, opracowaliśmy nowy zestaw TIKT Wide Body Kit z pełnego włókna węglowego, który prezentujemy wyłącznie tutaj. Film to jego premiera - podkreślił.
Od momentu powstania firmy w 1999 roku Tomislav Bodrozic zarządza TIKT wraz ze swoim bratem Kresimirem. Firma koncentruje się na produkcji, dystrybucji i montażu części tuningowych oraz oferuje innowacyjne rozwiązania do ulepszania pojazdów na zamówienie.
Źródło i fot.: Hankook