Wzorem poprzednich lat za pośrednictwem platformy Motointegrator.com - wyszukiwarki usług i warsztatów samochodowych - kierowcy podzielili się informacjami na temat czynników, którymi kierują się przy wyborze mechanika. Jakie wnioski z płyną badania i na co zwrócić uwagę przy promocji swojego biznesu?
W 2021 roku serwis Motointegrator.com ponownie poprosił kierowców by wskazali, czym kierują się klienci przy wyborze warsztatu samochodowego oraz co, w największym stopniu, wpływa na ich zadowolenie z usługi. Badanie wykonane zostało na przełomie listopada i grudnia 2021 roku. Wzięło w nim udział blisko 300 osób.
Niezmiennie, najważniejszym czynnikiem wpływającym na wybór konkretnego serwisu samochodowego są opinie - znajomych i rodziny oraz te znalezione w internecie. Tym, co najbardziej wpływa na zadowolenie klienta po wizycie jest jakość wykonanej usługi.
Co się zmieniło w nastawieniu kierowców do warsztatów w porównaniu do zeszłego roku? Rola znajomych i rodziny w wyborze warsztatu ustąpiła miejsca opiniom w internecie.
Pełny raport dostępny jest pod tym linkiem.
Źródło i graf.: Inter Cars