SklepOpon.com - mający swoją siedzibę w Krakowie - zanotował w 2021 roku znaczny wzrost sprzedaży. W ciągu 11 miesięcy dostarczył klientom ponad milion sztuk ogumienia. Cała załoga przez cały rok walczyła o to, aby osiągnąć jak najlepszy wynik. Dzięki tym rezultatom sklep wszedł do czołówki internetowych dystrybutorów opon w Europie.
Firma dba o wzrost świadomości marki wśród nabywców poprzez liczne działania marketingowe. Przykłada także dużą wagę do szkoleń produktowych, dzięki czemu może jeszcze lepiej doradzać klientom w wyborze odpowiedniego modelu ogumienia.
Swoje doświadczenie SklepOpon.com zdobywa ze współpracy z jedną z największych sieci serwisów ogumienia na świecie - Point-S. Pracownicy zdają sobie sprawę z roli, jaką ogumienie spełnia podczas codziennej eksploatacji - stąd hasło firmy: „Opona ma znaczenie”.
Źródło: Nowakowski & Szymański
Fot.: SklepOpon.com