W ten weekend Grupa Renault i Castrol będą świętować ważne wydarzenie podczas Grand Prix Arabii Saudyjskiej: 100 wspólnych Grand Prix Formuły 1. Oba bolidy A521 Alpine F1 Team będą miały specjalne logo „100 wyścigów” na pokrywie silnika i nowe logo „Renault rekomenduje Castrol” na tylnym skrzydle, podkreślające siłę partnerstwa między markami.
- Castrol i bp są dla nas bardzo ważnymi i lojalnymi partnerami już od 100 wyścigów. Jesteśmy dumni z naszego partnerstwa, które przyczyniło się do podjęcia ważnych kroków w zakresie opracowywania technologii i poprawy wydajności, które w znacznym stopniu wpłynęły na rozwój naszego zespołu. Wspólnie udało nam się osiągnąć pierwsze miejsca na podium i zwycięstwo w wyścigu. Z optymizmem spoglądamy w przyszłość, która rysuje się niezwykle obiecująco za sprawą innowacji, wizji i dalszych sukcesów. Bardzo cieszymy się, że nasze innowacyjne rozwiązania będzie mogło docenić wielu użytkowników samochodów osobowych obecnie i w przyszłości - podsumował współpracę Laurent Rossi, prezes Alpine.
Castrol jest oficjalnym dostawcą środków smarnych dla zespołu od 2017 r., czyli od powrotu Grupy Renault do Formuły 1. Przez niemal pięć sezonów firma wspierała działania zespołu na torze, dostarczając zaawansowane środki smarne, które pomagają poprawić wydajność i osiągi.
- Nasza rola jako oficjalnego partnera nie ogranicza się do naklejki na samochodzie. Wizja Grupy Renault zakłada, że Alpine będzie najlepszym zespołem w Formule 1 i jest to wizja, którą podzielamy w firmie Castrol. Cieszymy się, że możemy świętować to wydarzenie razem z Grupą Renault i życzymy zespołowi powodzenia w ten weekend - powiedział A.S. Ramchander, wiceprezes ds. marketingu Castrol.
Firmy BP i Castrol dostarczają zaawansowane paliwa i oleje silnikowe, oleje przekładniowe i hydrauliczne, smary i płyny hamulcowe, a także gamę wysokowydajnych smarów przemysłowych do centrów technicznych zespołu w Enstone i Viry-Châtillon od 2017 roku.
Grupa Renault wybrała Castrol na swojego partnera również poza torem wyścigowym, w zakresie środków smarnych do silników, aby dostarczać produkty oznaczone markami Renault i Castrol na całym świecie i umożliwiać klientom oraz dealerom Renault korzystanie z zaawansowanych technologii wykorzystywanych na torze wyścigowym.
- Ten weekend jest ważnym wydarzeniem dla Grupy Renault i Castrol, dwóch wiodących marek dysponujących najnowocześniejszymi technologiami. 100 Grand Prix to więcej niż tylko liczba - reprezentuje dojrzałość naszego partnerstwa, które pozwala nam przekraczać granice techniczne, zarówno w Formule 1, jak i poza torem. Życzę Fernando i Estebanowi powodzenia w wyścigu! - mówi Hakan Dogu, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej Grupy Renault.
Obie firmy skupiają się ponadto na poszukiwaniu nowych możliwości poszerzenia swojej współpracy na szybko rozwijającym się rynku mobilności.
Źródło i fot.: Castrol