2021-11-12

BestDrive świętuje jubileusz

Od Szczecina po Sanok

W październiku minęło 10 lat od otwarcia pierwszego serwisu sieci BestDrive w Polsce. Dzisiaj pod tym szyldem działa na świecie ponad dwa tysiące warsztatów, a w Polsce pracuje już 61 serwisów rozlokowanych na terenie całego kraju, od Szczecina po Sanok. I liczba firm zainteresowanych dołączeniem do sieci wciąż rośnie!

Zmiana wyglądu wewnętrznego i zewnętrznego serwisu to dopiero początek przemian, gdyż serwisy sygnowane pomarańczowymi i czarnymi barwami nawiązującymi do logo firmy Continental są również synonimem najwyższej jakości. Nowoczesne oprogramowanie serwisowo-warsztatowe, wysoki poziom kompetencji technicznych, specjalistyczne maszyny i urządzenia, bogata oferta produktów motoryzacyjnych i usług oraz perfekcyjna jakość obsługi klienta - to wszystko wyróżnia serwisy działające w ramach sieci BestDrive. Bardzo ważna jest też możliwość wymiany poglądów i doświadczeń pomiędzy partnerami należącymi do sieci. Dlatego też dwa razy w roku organizowane jest BestDrive Forum, które w tym roku miało szczególny wymiar, ponieważ świętowano na nim 10-lecie sieci BestDrive w Polsce

Kolejne Forum BestDrive

Tym razem odbyło się we Wrocławiu. Pierwszy dzień obrad poświęcono na prezentację kierunków rozwoju sieci w Polsce, mówiono o planach marketingowych oraz o merytorycznym i organizacyjnym przygotowaniu właścicieli i kadry zarządzającej do efektywniejszego wykorzystania posiadanej bazy serwisowej. Drugiego dnia dominowały sprawy techniczne: poszerzano wiedzę fachową z zakresu m.in. techniki warsztatowej.

Podczas spotkania kierownictwa i pracowników Continental Opony Polska z przedstawicielami serwisów działających na co dzień pod szyldem BestDrive tradycyjnie dużo czasu poświęcono wysokim wymaganiom obsługi klienta. Standardy BestDrive są szczególnie widoczne w takich obszarach działalności jak: wygląd serwisu i jego pracowników, proces sprzedaży, a także obsługa pojazdu. Dlatego też końcowe wnioski, które nasuwają się w podsumowaniu obrad Forum to czytelny, jasny przekaz do partnerów o tym, że BestDrive ma w Polsce ugruntowaną wysoką rangę i stanowi wizytówkę koncernu Continental.

Na wrocławskim spotkaniu były także akcenty jubileuszowe. Okazały tort, pamiątkowe statuetki, okolicznościowe upominki, uroczysta kolacja, wieczór wspomnień i długie, serdeczne rozmowy. Były także wizyty: na największym torze gokartowym na Dolnym Śląsku (długość 650 m, 17 zakrętów i tylko 3 proste) oraz w Teatrze Komedia na sympatycznym spektaklu „Boeing, Boeing”. Był także spacer po wrocławskiej starówce.

Jubileuszowy konkurs i świętowanie z klientami

W trakcie jubileuszu, klienci po zakupie opon marki Continental mogli wziąć udział w konkursie, odpowiadając na - wydawałoby się proste -  pytanie: dlaczego BestDrive? Wśród 5 zwycięskich opisów słownych znalazły się i takie, które przytoczymy: BestDrive to przede wszystkim gwarancja. Na usługi i produkty na najwyższym poziomie. Gwarancja, jaką otrzymuję od serwisu, któremu zaufałem parę lat temu. A także: Dlaczego BestDrive? Bo cenię sobie usługi na najwyższym poziomie. Profesjonalnie wykonana praca w każdym aspekcie obsługi klienta. Pracownicy (wszyscy) to pasjonaci motoryzacji, lubią to, co robią i znają sie na tym, co robią. Nie bez znaczenia jest też atmosfera miejsca, w jakim oczekuje się na wykonanie usługi - przytulna poczekalnia, możliwość wypicia dobrej kawy czy herbaty - niby niedużo, a jednak to wszystko sprawia, że wracasz do BestDrive. Już niebawem zobaczymy się ponownie!

Nagrodą był wspólny wyjazd 5 klientów i 5 przedstawicieli serwisów, w których zakupiono konkursowe opony, na wyjątkową imprezę pod kryptonimem „Mercedes AMG Driving Academy”. Zorganizowano ją na Torze Jastrząb, na którym testowano możliwości idealnego duetu - opon Continental i aut z rodziny Mercedes-Benz AMG. Gościem specjalnym wydarzenia była Gosia Rdest - młoda, utalentowana mistrzyni w wyścigach samochodowych.

Flagowa promocja

Na zakończenie warto wspomnieć o rocznej gwarancji Premium, obejmującej uszkodzenia mechaniczne opon. Polecana przez serwisy BestDrive. Będzie dostępna także w przyszłym roku. Wystarczy kupić i zamontować komplet opon marki BestDrive lub Continental w serwisie z szyldem BestDrive, zarejestrować zakup w Internecie i odebrać e-mail z numerem rocznej gwarancji Premium.

Tekst: (kż)

Fot. arch. BestDrive

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń