W październiku br. Spółka Oponeo.pl S.A., która obchodzi w tym miesiącu 20-lecie swojej działalności, odnotowała rekordowe, jednostkowe przychody rzędu 182,9 mln zł za październik. To o 42 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przy porównywalnych warunkach pogodowych z podobną liczbą dni z przymrozkami w październiku Oponeo.pl S.A. odnotowała wzrost wstępnych, jednostkowych przychodów ze sprzedaży netto o 42 proc., które ukształtowały się na poziomie 182,9 mln zł względem 128,6 mln zł przychodów osiągniętych przez spółkę w październiku 2020 r.
Głównym czynnikiem uzyskania wyższych przychodów był wzrost sprzedaży opon, wynikający ze sprzyjających warunków pogodowych dla branży oponiarskiej oraz braku ograniczeń związanych z przemieszczaniem się i transportem. Spółka korzysta także na wzroście samego sektora e-commerce.
- Pozytywnym efektem pandemii jest rosnący trend popularności zakupów online, wiele osób przekonało się do zakupów przez internet a Oponeo.pl jest beneficjentem tego procesu. - mówi Dariusz Topolewski, prezes zarządu Oponeo.pl S.A. - Ponadto najbogatsze stany magazynowe Oponeo.Pl S.A. w Polsce kierują wielu klientów do nas.
Narastająco przychody za okres od 1 stycznia do 31 października br. wzrosły o 21 proc. w stosunku do przychodów odnotowanych w analogicznym okresie roku ubiegłego i wyniosły 861,7 mln zł.
Na sukces firmy i stałe wzrosty przychodów spółka pracowała wiele lat, budując i wzmacniając markę Oponeo najpierw na polskim rynku, a następnie na rynkach europejskich. W listopadzie tego roku spółka obchodzi swoje 20-lecie. Firma jest pionierem w wielu rozwiązaniach i projektach w zakresie e-commerce. Stale udoskonala procesy sprzedażowe i wyznacza nowe trendy.
Źródło i fot. Oponeo.pl