2021-10-25

Projekt Iveco doceniony

ProjektIveco Truck Queens" otrzymał trzy nagrody w konkursie NC Digital Awards: pierwsze miejsce w kategorii internetowej komunikacji marki w segmencie B2B, drugie miejsce w rywalizacji o Grand Prix w komunikacji na Facebooku i Instagramie oraz trzecie miejsce w kategorii internetowej komunikacji marki w segmencie B2C.

Wyboru dokonało jury złożone ze specjalistów w dziedzinie komunikacji i mediów internetowych. Scenariusz filmowego dokumentu opracowała międzynarodowa agencja kreatywna Ogilvy, a za produkcję odpowiadała agencja Freeda, która tworzy oryginalne, angażujące treści w mediach społecznościowych. Film zrealizowany z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przedstawia rolę kobiet w świecie transportu.

Lorella Della Torre

Celem projektu cyfrowej komunikacji było oddanie głosu niezłomnym kobietom, które postanowiły związać swoją karierę zawodową z pojazdami ciężarowymi oraz z zapałem i determinacją codziennie przełamują stereotypy płci i przecierają szlaki dla młodszych pokoleń.

Widzowie poznają historie trzech kobiet z różnych krajów i środowisk. Wszystkie trzy panie pasjonują się samochodami ciężarowymi: Judith Ehrmann jest doświadczonym mechanikiem w Team Schwabentruck, Lorella Della Torre pracuje jako dyrektor sprzedaży w jednej z włoskich placówek dealerskich Iveco, a Oti Cabadas wbrew tradycyjnym uprzedzeniom została kierowcą ciężarówki. Bohaterki filmu opowiadają o przeciwnościach i uprzedzeniach, z którymi się spotykają, gdy odważnie walczą o należne im uznanie zawodowe w wybranej przez siebie dziedzinie. Film był wyemitowany na platformie Iveco Live Channel (www.ivecolivechannel.com) oraz udostępniony na kanałach Iveco i Freeda w mediach społecznościowych.

Judith Ehrmann

Maria Laura Iascone, Iveco global brand marketing director, powiedziała: - Jesteśmy bardzo dumni, że ten film dokumentalny został doceniony tak prestiżową nagrodą. Rzuca on światło na rolę kobiet w naszej branży oraz prezentuje odwagę i determinację, jaką wnoszą one do swojego zawodu. Mamy nadzieję, że przykład kobiet, które są „nie do zatrzymania" zainspiruje więcej dziewczyn do przełamywania stereotypów oraz realizowania pasji i rozwijania kariery w obszarach, które same wybiorą.

Inicjatorem plebiscytu NC Digital Awards, który w tym roku miał już 10-tą edycję, jest włoskie wydawnictwo ADC Group. Nagrody przyznawane są profesjonalistom w dziedzinie reklamy, marketingu, mediów i organizacji wydarzeń za najwyższą jakość w komunikacji internetowej we Włoszech.

Oti Cabadas

Źródło i fot.: CNH Industrial

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń