2021-08-27

Kumho z Bayerem Leverkusen

Kumho Tyre przedłużyło kontrakt sponsorski z roku 2019 z uczestnikiem Ligi Europy UEFA, Bayerem 04 Leverkusen, co oznacza, że nadal będzie wyłącznym partnerem tego klubu w zakresie opon, jak również jego partnerem w rozgrywkach Pucharu Niemiec, DFB-Pokal.

Jako oficjalny partner premium, Kumho otrzyma powierzchnię reklamową na terenie macierzystego stadionu BayArena, w postaci logo 3D przy bramkach oraz na tablicach LED wokół stadionu. Tak zwany "Powerpack" umożliwia jednoczesne rozmieszczenie obu nośników reklamowych, dzięki czemu są one dobrze widoczne na ekranie telewizora jako jedna, nieprzerwana, duża powierzchnia reklamowa. Dodatkowo, cyfrowe tablice zmian i dogrywki będą oznaczone logo Kumho Tyre. Podobnie jak tylne ściany pomieszczeń dla mediów, strefy zmian, obszar za ławką rezerwowych oraz oba magazyny klubowe - "Werks11" i "Matchday Flyer". Producent otrzyma również pakiety wejściowe VIP oraz szerokie międzynarodowe zaangażowanie w działalność medialną klubu, a autobus drużyny będzie nadal wyposażony w opony Kumho.

Oprócz partnerstwa premium, firma jest nadal wyłącznym partnerem klubu w DFB-Pokal i jego logo będzie ponownie widoczne na lewym rękawie koszulek drużyny - pierwsza okazja w tym sezonie miała miejsce podczas meczu z Locomotive Leipzig w sobotę, 7 sierpnia 2021 roku.

Namhwa Cho, prezes Kumho Tire Europe GmbH, wyjaśnił przesłanki stojące za odnowieniem partnerstwa: - Dzięki sponsoringowi z Bayer 04 Leverkusen świadomość marki Kumho Tyre znacznie wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie partnerstwa. Bayer 04 Leverkusen jest dla nas idealnym partnerem, ponieważ klub ten jest synonimem solidności, ambicji i międzynarodowego prestiżu - kluczowych kryteriów w naszych partnerstwach sportowych. Jesteśmy również oficjalnym partnerem Tottenhamu Hotspur w angielskiej Premier League i bardzo się cieszymy, że nadal będziemy sponsorować kolejny czołowy europejski klub piłkarski.

- Kumho Tyre to firma odnosząca sukcesy, myśląca i działająca globalnie. Silny partner doskonale pasujący do naszych celów i nas samych. Zdajemy sobie sprawę, że entuzjazm osób odpowiedzialnych za Werkself i za klubem stale rośnie. To dobra baza do dalszej współpracy - powiedział Fernando Carro, prezes Zarządu Bayer 04 Leverkusen.

Źródło i fot. Kumho

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń