Producent opon Nexen Tire zamierza rozszerzyć obecność swojej marki Roadstone na rynku europejskim. Marka ta jest już znana na arenie międzynarodowej w kilku sektorach. Roadstone ma teraz wystartować w Europie z nowymi profilami i nową stroną internetową.
Roadstone prezentuje swoje portfolio w nowoczesnej odsłonie w sieci w celu zwrócenia uwagi potencjalnych klientów na markę i produkty. Oferuje opony do samochodów osobowych, z napędem 4x4 i vanów. W asortymencie dostępne są opony letnie, zimowe i całoroczne.
Zgodnie z hasłem przewodnim marki, opony Roadstone są wyjątkowo wydajne. Rozwijając swoje produkty marka koncentruje się w dużej mierze na kwestiach bezpieczeństwa jazdy, nawet przy dużych prędkościach. Ale opony mają zapewniać także komfort oraz niższe zużycie paliwa nawet przy długich przebiegach.
Odświeżona strona internetowa Roadstone nawiązuje do sportowego wizerunku marki i w przejrzysty sposób prezentuje informacje o firmie oraz jej produktach. Specjalna wyszukiwarka ułatwia użytkownikom wybór idealnej opony do danego pojazdu. Oprócz tego na stronie można znaleźć informacje dotyczące m.in. bezpieczeństwa na drodze, produkcji opon, czy ich właściwego użytkowania.
Firma wiele oczekuje od nowej strategii marketingowej, ponieważ klienci będą mogli teraz uzyskać szczegółowe informacje na temat marki Roadstone i jej produktów. Nowa strona internetowa zostatała uruchomiona już w Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Rosji. Witryna dostępna jest pod tym linkiem: https://www.roadstonetires.com/international/
Źródło i graf. Nexen Tire