Przez dwa dni,(24-25.06) w hotelu Copernicus odbywał się Konwent sieci serwisowej Partner Opony Polska. Udziałowcy najstarszej sieci serwisowej w Polsce postanowili po ponad rocznym zakazie organizowania dużych imprez i spotkań omówić sytuację w swojej firmie.
Prezes Aneta Dolińska przedstawiła sprawozdanie finansowe za 2020 rok. Oceniła, iż pomimo uzyskania niższych przychodów firmie udało się wypracować większy zysk niż w 2019 roku. Ogólnie sprzedaż do klientów była niższa, ale zyskowniejsza. W trakcie Konwentu najwięksi partnerzy POP mieli okazję do zaprezentowania swoich najnowszych produktów. Prelekcje mieli przedstawiciele Continentala, który obchodzi w tym roku 150-lecie istnienia, Goodyear oraz Michelin. Natomiast Daniel Kędzierski z firmy Fasttony przekazał kilka istotnych informacji dotyczących poruszania się w internecie i efektywnego wykorzystywania tego narzędzia w handlu nie tylko oponami. Więcej przeczytacie w relacji, która ukaże się w lipcowo-sierpniowym wydaniu Przeglądu.
Relacja i fot. Sławomir Górzyński