I znowu piłkarskie emocje mogli przeżywać kibice zgromadzeni w liczbie ok.10 tys. osób (25 proc. pojemności stadionu) na gdańskim obiekcie imienia Polsat Plus Arena. Znaleźliśmy się tam dzięki zaproszeniu firmy Hankook. Oprócz naszej redakcji gośćmi oponiarskiego koncernu z Korei Południowej było 120 innych osób reprezentujących środowisko oponiarskie. Wśród zaproszonych spotkaliśmy wielu prezesów i dyrektorów firm dystrybuujących opony. Aby nie pominąć kogoś przez przypadek nie wymienimy nikogo z imienia i nazwiska.
![]() Oczekiwanie na autobus | ![]() Z hotelu autobusem na stadion | ![]() Tuż przed pierwszym gwizdkiem | ![]() R. Spirydon, prezes Hankook Tire Poska przed finałowym meczem LE |
![]() Ostatni karny i Villarreal wygrywa | ![]() Villarreal świętuje zdobycie Pucharu | ![]() S. Górzyński na trybunach |
- Nasza współpraca z europejską unią piłkarską UEFA trwa już od wielu lat - podkreślił Rafał Spirydon, prezes zarządu spółki Hankook Tire Polska. - Jest to z pewnością współpraca korzystna dla obu stron. W trakcie tegorocznej kampanii związanej z Ligą Europejską i finałem w Gdańsku promujemy dwie nasze podstawowe marki opon czyli Hankook oraz Laufenn.
Szerszą relację z tego wydarzenia będziecie mogli przeczytać Drodzy Czytelnicy w czerwcowym wydaniu Przeglądu.
Relacja oraz fot. S. Górzyński