Nexen Tire rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową w Polsce, aby zwiększać świadomość marki w sezonie wymiany opon. Działania te wpisują się w szerszą strategię zwiększania rozpoznawalności marki na polskim rynku. Od kwietnia do czerwca 2021 r. kierowcy będą mogli dostrzec specjalne billboardy producenta w dziewięciu różnych lokalizacjach wzdłuż autostrad oraz w największych miastach w Polsce. Nagłówek kampanii to „Jakość. Osiągi. Technologia”.
Piotr Łukaszewicz, kierownik sprzedaży Nexen Tyre na Polskę powiedział, że poprzez tę kampanię i jej nagłówek koncern chce przekazać główne cechy opon tej marki. Podkreślił, że ogumienie Nexena wielokrotnie uzyskało dobre wyniki w prestiżowych testach, a uruchomiony w 2019 r. zakład w Czechach ma najlepsze warunki, aby stać się ważnym punktem produkcyjnym na europejskim i światowym rynku.
Nexen Tire rozwija też swoją ofertę na rynku oryginalnego wyposażenia. Niedawno opony tej marki zostały zaakceptowane przez Volkswagena i Audi. Opony Nexen N’blue S będą dostarczane do Volkswagena Golfa 8. generacji, natomiast na potrzeby Audi A3 producent dostarczy m.in. ogumienie N’fera Sport.
Letnia opona N'Blue S przeznaczona jest do ekologicznych i wydajnych pojazdów. Dzięki mniejszym oporom toczenia ogumienie stanowi odpowiedź na zaostrzone europejskie przepisy dotyczące emisji CO2. Opona oferuje też skuteczne hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, a także niższy poziom emitowanego hałasu. Natomiast Nexen N’fera Sport to opona sportowa klasy premium, która wyróżnia się doskonałymi osiągami na mokrych i suchych nawierzchniach. Oferuje stabilność, przyczepność i skuteczność hamowania nawet przy dużych prędkościach.
Źródło i fot. Nexen Tire