2021-05-07

Wyścig „Goodyear 400”

Darlington Raceway i Goodyear ogłosili nawiązanie współpracy w zakresie praw do organizacji wiosennego wyścigu NASCAR Cup Series w ramach "Oficjalnego Weekendu Klasyków", który odbędzie się 9 maja. Wyścig będzie nosił oficjalną nazwę „Goodyear 400”.

Wspierając oficjalny weekend NASCAR, Goodyear po raz kolejny zastąpi żółte logo „Eagle” na ścianach bocznych swoich opon niebieską obwódką z dawnych lat, znaną jako „Blue Streak”. Zgodnie z motywem przewodnim weekendu wyścigowego, opony Blue Streak będą oznaczone białym napisem Goodyear i białym logo, które odzwierciedlają wzór opon NASCAR używanych w latach 60. i 70.

- Goodyear jest jedną z najbardziej kultowych marek w historii sportów motorowych, dlatego z dumą nazwaliśmy nasz wiosenny wyścig Pucharu NASCAR na torze Darlington Goodyear 400 - powiedział Kerry Tharp, prezes Darlington. - Goodyear był częścią wielu imponujących momentów w bogatej historii toru Darlington. Nie możemy się doczekać, aby napisać nowy rozdział z Goodyear w ramach Oficjalnego Weekendu Klasyków NASCAR.

Producent ma bogatą historię na torze Darlington, gdzie w 1954 r. przeprowadzono pierwsze oficjalne testy ogumienia NASCAR i odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w wyścigu Southern 500® w 1959 r. z kierowcą Jimem Reedem. Goodyear 400 będzie pierwszym wyścigiem z Goodyearem jako wyłącznym sponsorem toru w Ameryce Północnej.

- Goodyear jest zaszczycony, że może uczestniczyć w Oficjalnym Weekendzie Klasyków, tradycji, na którą kierowcy i kibice czekają co roku - powiedziała Karen Maroli, wiceprezes Goodyear ds. marketingu. - Goodyear i NASCAR mają wspólne dziedzictwo, które sięga sześciu dekad i wielu pokoleń, a retrospektywny charakter wyścigu Goodyear 400 pozwala nam świętować osiągnięcia z przeszłości i jednocześnie pokazywać niesamowite talenty współczesnych kierowców.

Wyścig Goodyear 400 jest kontynuacją długoletniej współpracy koncernu z wyścigami samochodowymi. Jako wyłączny dostawca opon dla trzech najlepszych serii NASCAR, Goodyear jest najdłużej nieprzerwanie aktywnym partnerem w historii NASCAR. Amerykański producent przygotowuje rocznie ponad 100 tysięcy opon na ten wyścig. Więcej o tych zawodach z udziałem firmy Goodyear można znaleźć na stronie: www.goodyear.com/Racing.

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń