2021-05-06

Opony i części online

ALZURA Trade GmbH, jako nowy oddział firmy Saitow AG zajmującej się handlem elektronicznym, uruchomiła usługę realizacji zamówień online. Producenci i sprzedawcy detaliczni mogą za opłatą korzystać z usług ALZURA Trade lub koncepcji „Fulfillment with ALZURA” (FWA), aby za pośrednictwem przedsiębiorstwa magazynować towary, oferować je do sprzedaży online, koordynować wysyłkę i obsługiwać ewentualne zwroty. Ofertę usług uzupełniają moduły takie jak „wycena” i „obsługa zwrotów”.

Podobnie jak w przypadku wielu innych działań Saitow AG, również w ramach ALZURA Trade firma koncentruje się obecnie na branży motoryzacyjnej. Podstawą marketingu są opony i akcesoria samochodowe oraz części zamienne do samochodów; centralną platformą sprzedaży jest platforma B2B ALZURA Tyre24 z ponad 40 tys. zrzeszonych firm motoryzacyjnych i rocznym obrotem w wysokości ok. 1 mld euro.

Na początku akcji „Fulfillment with ALZURA” pierwszym pilotażowym partnerom z branży i hurtowni zostaną zaoferowane artykuły z zakresu opon, części i akcesoriów samochodowych, które będą sprzedawane jako „Super Deals” na ALZURA Tyre24.

- Regularnie kontaktują się z nami firmy, które chciałyby sprzedawać swoje produkty na ALZURA Tyre24, ale z różnych powodów nie mogą tego zrobić - wyjaśnił Michael Saitow, prezes zarządu SAITOW AG, operatora market place online ALZURA Tyre24. - Wynika to często z braku know-how w zakresie handlu elektronicznego, braku logistyki na małą skalę, nieprzejrzystości cenowej lub braku możliwości obsługi klienta - krótko mówiąc, z braku procesów niezbędnych do prowadzenia handlu internetowego. Dotyczy to w szczególności producentów, ale także hurtowników krajowych i zagranicznych.Dzięki ALZURA Trade i „Fulfillment with ALZURA” stworzyliśmy odpowiednie rozwiązanie dla tych przedsiębiorstw.

Koncepcja ALZURA Trade GmbH i usługi "Fulfillment with ALZURA" (FWA) jest podobna do oferty innych rynków, takich jak Amazon czy eBay. W gruncie rzeczy chodzi o to, że firma chce sprzedawać na portalu internetowym, ale brakuje jej możliwości konkretnego wdrożenia. Tu właśnie wkracza FWA ze swoją koncepcją full service.

Zainteresowane strony mogą zlecić ALZURA Trade GmbH sprawdzenie potencjału marketingowego towarów w internecie oraz ich rozsądnej ceny. Ponadto firma oferuje powierzchnie magazynowe specjalnie dostosowane do e-handlu, przejmuje ofertę na ALZURA Tyre24 i organizuje późniejszą wysyłkę - od pakowania i etykietowania po przekazanie paczek. Dodatkowo dla klientów FWA poruszane są takie tematy jak fakturowanie i wysyłka, obsługa zwrotów i obsługa klienta.

- Ideą „Fulfillment with ALZURA” odpowiadamy na zapotrzebowanie, które zostało nam już zasugerowane przez wiele firm - powiedział Christian Koeper, COO firmy Saitow AG. - Nie jest tajemnicą, że praktycznie każda firma z branży motoryzacyjnej - od producentów opon, przez producentów narzędzi, po producentów części układu kierowniczego - rozważa aktywny udział w handlu elektronicznym i zastanawia się nad możliwościami. Dzięki bezpośredniemu połączeniu z rynkiem online ALZURA Tyre24 jako potężnym kanałem sprzedaży, FWA umożliwia szybki, obliczalny i przede wszystkim skalowalny udział w e-handlu motoryzacyjnym.

Źródło i fot. Saitow AG

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń