Firma Trelleborg Wheel Systems uruchomiła innowacyjny wirtualny salon swoich opon. Dzięki temu rozwiązaniu osoby zainteresowane oponami tej marki, mogą zapoznać się z produktami firmy i inteligentnymi rozwiązaniami w dowolnym czasie i miejscu.
W tej wirtualnej przestrzeni klienci mogą również łączyć się z ekspertami Trelleborg. Bez względu na to, gdzie się znajdują, użytkownicy mogą umówić się na spotkanie z przedstawicielem firmy, po prostu wybierając osobę, z którą chcą rozmawiać w wybranym przez siebie kraju.
Zwiedzanie wirtualnego salonu pozwoli odwiedzającym zanurzyć się w 360-stopniowym doświadczeniu, podczas którego będą mogli spacerować po najlepszych produktach z kluczowych segmentów opon Trelleborga - rolnictwa, budownictwa i transportu materiałów. Dzięki modelom 3D najnowocześniejsze cechy opon mogą być prezentowane klientom podczas ich obracania i oglądania ze wszystkich stron.
Lorenzo Ciferri, wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji w Trelleborg Wheel Systems, powiedzial: - W zakresie dostosowywania usług i produktów Trelleborg nieustannie wprowadza innowacje, aby klienci mogli rozwijać swoją działalność. Niezależnie od tego, czy szukają konkretnych produktów, czy po prostu przeglądają nasz salon, klienci z pewnością docenią spersonalizowane, interaktywne doświadczenie, które teraz oferuje Trelleborg.
Ponadto wirtualny salon wkrótce poprowadzi odwiedzających także do centrum konferencyjnego, gdzie będzie można wziąć udział w wydarzeniach online. Wirtualny salon jest obecnie dostępny w języku angielskim, ale wkrótce będzie dostępny online w wielu innych językach - francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, holenderskim i nie tylko.
Wirtualny Salon Trelleborg można zobaczyć pod tym linkiem: https://virtualshowroom-wheels.trelleborg.com
Źródlo i fot. Trelleborg