Aby kontrola opon była jeszcze bardziej precyzyjna, producent udoskonalił swój czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint i wprowadził nową, modułową konstrukcję czujnika mierzącego głębokość bieżnika i zaawansowane lasery i kamery. Nowa wersja czytnika jest prezentowana na targach IAA Transportation, które potrwają do 22 września.
Podczas tworzenia lamp warsztatowych Philips kieruje się trzema głównymi zasadami: obserwacją pracy w warsztatach, bezpośrednim dialogiem z użytkownikami oraz rygorystycznym testowaniem prototypów w warunkach rzeczywistych.
Pierwszym polskim serwisem Premio wyposażonym w czytnik Goodyear CheckPoint jest Opmar w Łyskach pod Białymstokiem. Nowoczesne urządzenie zapewnia bardzo szybką i łatwą ocenę stanu ogumienia, przydaje się szczególnie przy pojazdach ciężarowych.
Odpowiednie wyposażenie daje możliwość świadczenia wysokiej jakości usług, dlatego trzeba dobrze przemyśleć wybór urządzeń i narzędzi jakie będą potrzebne. Eksperci z firmy Świstowski doradzają, co powinno znaleźć się na wyposażeniu warsztatu wulkanizacyjnego.
Nie ma już chyba zawodu, który w mniejszym lub większym stopniu nie korzystałby z komputerów i internetu. Branża oponiarska nie pozostaje w tyle. Cyfryzacja już jakiś czas temu zawitała do serwisów oponiarskich, hurtowni opon czy firm transportowych i zagościła w nich na stałe.
Już od ponad ośmiu lat wszystkie nowe samochody muszą być wyposażane w czujniki pomiaru ciśnienia TPMS - Tire Pressure Monitoring System. Przez te lata mocno zmieniła się motoryzacja. A co z czujnikami?
Wraz z rozwojem technologii, które są systematycznie wdrażane przez producentów samochodów, rośnie zapotrzebowanie warsztatów na interfejsy diagnostyczne pozwalające na skuteczną identyfikację problemów w nowych modelach pojazdów. W odpowiedzi na ich potrzeby Würth Polska wprowadza nowe urządzenie.
Texa wprowadza Konfort Touch - linię stacji A/C, która przeprowadza wszelkie operacje związane z serwisem klimatyzacji w pojazdach wyposażonych w czynnik chłodniczy R134a i R1234yf.