Mobilność, czyli dostępność na każdym urządzeniu takim jak telefon czy tablet to cecha, do której zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Mimo to cyfryzacja narzędzi, których używamy w pracy, nie postępuje we wszystkich branżach z takim samym natężeniem. Nie oznacza to jednak, że zmiany nie dokonują się w ogóle. Inter Cars od wielu lat oferuje swoim klientom innowacyjne, rozbudowane narzędzie jakim jest Katalog Online. Czy warto więc mieć mobilną aplikację e-Catalog, skoro ta dotychczas używana działa dobrze?
- Z pewnością tak! Dzięki mobilności e-Catalogu możemy mieć go zawsze pod ręką i w razie problemów wyszukać w nim potrzebne informacje - nawet stojąc przy samochodzie - powiedział Bartosz Ostałowski, jedyny kierowca wyścigowy, który prowadzi samochód stopą, a jednocześnie właściciel warsztatu, w którym dokonuje ulepszeń swojego auta. - Nie musimy specjalnie odrywać się od pracy i podchodzić do komputera, aby coś sprawdzić. To duża wygoda dla mechanika lub osoby prowadzącej warsztat. e-Catalog działa na każdym urządzeniu mobilnym, możemy więc mieć dostęp do pełnej bazy w każdym miejscu.
W biurze czy w warsztacie?
e-Catalog to nie tylko spis produktowy, który można wykorzystać poszukując części do naprawianego auta. To multiplatforma oferująca porównywarkę, możliwość tworzenia ofert, kosztorysów, zbiór kart produktowych, instrukcji i wielu innych funkcji, które przydadzą się nie tylko w biurze, ale właśnie wtedy, gdy stoimy w warsztacie bezpośrednio przy samochodzie. Dzięki temu pewne czynności można zrobić od razu. Bez e-Catalogu nie byłoby to możliwe.
Aby skorzystać z funkcji e-Catalogu należy skontaktować się z przedstawicielem firmy Inter Cars oraz ściągnąć aplikację na swój telefon.
Źródło i fot. Inter Cars