Nowe funkcje diagnostyczne zawarte w aktualizacji oprogramowania Texa 51.0.0 IDC5 Truck, obejmujące także aktualizacje IDC5 Truck 50.1.0 / 50.2.0 / 50.3.0 / 50.4.0 / 50.5.0 / 50.6.0 / 50.7.0, umożliwiają diagnostykę szerokiej gamy pojazdów najpopularniejszych producentów.
Prace programistów firmy Texa prowadzone na pojazdach ciężarowych, dostawczych oraz autobusach gwarantują mechanikom korzystanie z najnowocześniejszych i stale aktualizowanych narzędzi diagnostycznych. Umożliwiają one obsługę większości pojazdów spotykanych w ruchu drogowym.
Główne nowe funkcje zawarte w tej wersji to:
IDC5 Truck 51.0.0 oferuje nowe możliwości diagnostyczne dla najpopularniejszych światowych marek pojazdów, takich jak m.in.: Barbi, Beulas, Bonetti, Bredamenarini, Chevrolet, Citroen, Cummins Engine, DAF, DAF (Latam), Detroit Engine, Dulevo, Fiat, Ford, Freightliner, GMC, Hino, Hyundai, International, Irisbus, Isuzu, Isuzu (North America), Iveco, Iveco Bus, Kamaz, Kenworth, Knorr – Bremse, Mack, Man, Mazda, Mercedes-Benz, Mercedes-Benz (Evobus), Mitsubishi Fuso, Multicar, Neoplan, Nissan (European Market), Opel, Otokar, Peterbilt, Peugeot, Piaggio, Prevost, Ravo, Renault, Renault Trucks, Scania, Scania (Latam), Tam-Europe (TVM-Marbus), Tekne, Temsa, Toyota, UD Trucks (Nissan Diesel), Volkswagen, Volvo Bus, Volvo Truck, Wabco, ZF Transmission.
Ponadto aktualizacja ta oferuje również nowe przydatne Schematy Elektryczne oraz karty Dashboard.
Na stronie https://www.texapoland.pl/pokrycie-diagnostyczne istnieje możliwość sprawdzenia pokrycia diagnostycznego najnowszych wersji oprogramowania Texa IDC5.
Źródło i fot. Texa