Nietypowe okoliczności wymagają nietypowych rozwiązań. Fakt odwołania większości zeszłorocznych targów spowodował, że przedstawiciele Ronal Group postanowili poszukać innej drogi utrzymania kontaktu z klientami i partnerami. Dlatego w marcu br. firma zorganizowała wirtualne wydarzenie Ronal Virtual Days, podczas którego zaprezentowano wiosenne nowości.
W poszczególnych pomieszczeniach cyfrowego kampusu prezentowano takie nowości, jak obręcz Ronal R70-blue, R67 i R69, a także dobrze znane klasyki. Dzięki rzeczywistości rozszerzonej (AR) i widokom 3D pokazanym modelom można było przyjrzeć się niemal tak dobrze, jak na żywo.
Według przedstawicieli firmy Ronal w przyszłości normą będą właśnie takie wydarzenia cyfrowe czy hybrydowe. Cyfrowa platforma stworzona pod hasłem Ronal Virtual Days umożliwia pokazywanie odwiedzającym fizycznego świata marek i produktów dodatkowo w wersji 3D, a tym samym optymalne dotarcie do grup docelowych oraz przeprowadzanie interaktywnych konsultacji w czasie rzeczywistym. Organizacja targów w wydaniu wirtualnym może być strategią na przyszłość, ponieważ wpisuje się w ideę zrównoważonego rozwoju oraz pozwala na większą elastyczność w porównaniu do tradycyjnych targów.
Pierwsze Ronal Virtual Days okazały się sporym sukcesem. Kupcy, dilerzy, ale także pracownicy warsztatów, wykorzystali te wirtualne targi do zapoznania się z najnowszymi produktami i zostawili na facebookowym profilufirmy pozytywne komentarze.
Źródło i fot. Ronal Group