2021-04-01

Strona Lighting Academy

Internet to nieprzebrane pokłady informacji, dotarcie do właściwych nie byłoby możliwe bez pomocy wyszukiwarki. Dostarczane na tej podstawie dane analityczne pozycjonują najpopularniejsze zapytania, na przykład o żarówki samochodowe. Lumileds, właściciel marki Philips i Narva, buduje na ich podstawie nową platformę komunikacji - Lighting Academy.

Strona internetowa to podstawowa wizytówka firmy, która często jest pierwszym miejscem do szukania informacji o jej produktach. Zazwyczaj jednak ogranicza się do suchych danych technicznych, w zakresie niegdysiejszych katalogów drukowanych. W dobie multimediów to już nie wystarcza. Przewaga rośnie po stronie materiałów poradnikowych, opartych na konkretnych przykładach, zastosowaniach bądź doświadczeniach. Ich nośnikiem najczęściej są blogi, w których ważną rolę odrywają treści wizualne - zdjęcia i wideo. Autorami zaś z reguły są sami użytkownicy, ale po to narzędzie komunikacji sięgają również i producenci.

- Marka Philips to między innymi ponad stuletnia historia tworzenia źródeł oświetlenia pojazdów - powiedziała Wioletta Pasionek, menadżer marketignu Central Europe z Lumileds Poland, producenta i dystrybutora oświetlenia samochodowego marki Philips. Zbierane przez ten czas doświadczenia procentują w pracach nad kolejnymi produktami, ale też stanowią ogromną bazę wiedzy. Zawsze staramy się nią dzielić, a dziś najlepszym do tego miejscem jest internet. Stąd pomysł na zbudowanie platformy Lighting Academy. Jest ona niezależna od strony firmowej, co pozwoli na szersze ujęcie zagadnień związanych z widocznością i bezpieczeństwem na drodze.

Platforma dostępna jest pod adresem lightingacademy.eu. Bez żadnych ograniczeń mogą z niej korzystać zarówno osoby zawodowo związane z branżą motoryzacyjną, jak i kierowcy - także motocykli, pojazdów ciężarowych i autobusów oraz maszyn rolniczych i budowlanych. W poszczególnych zakładach strony znajdują się różnorodne informacje o żarówach halogenowych, lampach ksenonowych oraz ultranowoczesnym źródle światła, czyli retrofitacji LED. Nie zabrakło też siostrzanej marki Narva.

Philips to także seria lamp roboczych wykorzystywanych między innymi w warsztatach i serwisach. Zarówno w drobnych pracach, mechanice i elektryce, jak też blacharstwie i lakiernictwie. Wszystkie oparte są na wysokowydajnych diodach LED, których producentem jest właściciel marki, globalny koncern Lumileds. To kolejny obszar know-how, który wykorzystywany jest w publikacjach Lighting Academy.

Dużą wartością platformy jest integracja w jednym miejscu materiałów przygotowanych przez znane i lubiane osoby. To między innymi filmy Gosi Rdest, Adama Klimka czy Zachara Zawadzkiego, pokazujące wykorzystanie poszczególnych produktów Philips w praktyce - w warsztacie, na torze czy w ruchu ulicznym.

- Część internautów obawia się, że podczas korzystania z internetu tzw. ciasteczka dostarczają nadmiaru informacji o ich aktywności - dodała W.Pasionek. - Tak naprawdę jest to zapis poszukiwanych informacji, dzięki narzędziom analitycznym możemy je poznać, a tym samym dopasować publikowane treści. Korzyść jest obopólna, ale jesteśmy też otwarci na bezpośredni kontakt, udzielane opinie i zadawane pytania, na przykład poprzez nasze profile w social mediach.

Platforma lightingacademy.eu nieprzypadkowo ma domenę paneuropejską. Polska jest pomysłodawcą i pierwszym krajem, w którym projekt został wdrożony, ale w planach są prace nad wersjami dla kolejnych wersji językowych. To również zaprocentuje w przygotowywanych treściach, które znajdą odzwierciedlenie zarówno w tematyce regionalnej jak i uniwersalnej.

Źródło i fot. Lumileds Poland

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń