Goodyear poszerza swoją ofertę o nową oponę do lekkich aut dostawczych - EfficientGrip Cargo 2. Nowe ogumienie oferuje większą trwałość bieżnika i lepsze zachowanie na mokrej nawierzchni.
Jak wyjaśnił Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie, EfficientGrip Cargo 2 to nowa opona letnia, która odpowiada na potrzeby klientów z szybko rozwijającego się segmentu lekkich pojazdów dostawczych. Dzięki nowej mieszance bieżnik opony jest jeszcze bardziej odporny na działanie wysokich temperatur i surowych warunków drogowych, co przekłada się na ogólny wzrost jego trwałości o 38 proc. [1] w porównaniu z poprzednim modelem. Nowa żywica trakcyjna pomaga również w odkształcaniu bieżnika podczas manewrów hamowania na mokrej nawierzchni, co przekłada się na większą skuteczność hamowania, skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni o 8 proc. w porównaniu z EfficientGrip Cargo [2].
- Konsumenci coraz chętniej korzystają z rozwiązań oferowanych przez sklepy internetowe, a przedsiębiorstwa dostosowują swoje łańcuchy dostaw i budują nowe funkcjonalności, które odgrywają kluczową rolę na ostatnim odcinku drogi - zaznaczył P. Nagalski. - Wyposażając osiem z dziesięciu najlepiej sprzedających się lekkich samochodów dostawczych na rynku europejskim, Goodyear jest w stanie zareagować na tę ewolucję. Wprowadzenie na rynek tego nowego letniego produktu jest ważnym uzupełnieniem naszej wszechstronnej oferty dla samochodów dostawczych.
Oferta firmy do pojazdów dostawczych obejmuje również zimową oponę UltraGrip Cargo oraz całoroczne ogumienie Vector 4Seasons Cargo.
Linia asortymentowa EfficientGrip Cargo 2 składa się z 23 rozmiarów, na obręcze o średnicy od 14 do 17 cali, które będą systematycznie wprowadzane na rynek do października 2021 r. Wszystkie rozmiary są odpowiednie do pojazdów elektrycznych.
[1] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.
[2] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear