2021-03-16

Projekt Battery Point

Każdy kierowca prawdopodobnie doświadczył w swoim życiu „Elektryzujących historii”. Przykłady tego typu przeżyć zostały przedstawione w projekcie Battery Point, który ukazuje, jak ważne jest odpowiednie dbanie o akumulator. Akcja odniosła duży sukces - m.in. filmy w ramach projektu Battery Point wyświetlono w serwisie YouTube już blisko 2 mln razy.

„Zapali, czy nie zapali?” - przed takim dylematem zostało postawione młode małżeństwo, rozpoczynające w mroźny dzień podróż samochodem do szpitala, w którym ma urodzić się ich dziecko. W tak ważnym dniu auto nie zawiodło. Było tak m.in. dlatego, że bez zarzutu spisał się nowy akumulator, który przed sezonem zimowym został profesjonalnie zamontowany w warsztacie. Film przedstawiający powyższą historię został już wyświetlony ponad 650 tys. razy w serwisie YouTube (stan na 04.03.2021 r.). Produkcja powstała w ramach cyklu krótkich filmów pt. „Elektryzujące historie”.

Projekt Battery Point - realizowany wspólnie z firmą Clarios, producentem akumulatorów VARTA - to akcja mająca na celu zmianę przyzwyczajeń konsumenta i zachęcenie kierowców do zakupu akumulatora z bezpośrednim montażem w serwisie. Zadaniem projektu jest uświadomienie kierowcom o konieczności dbania o akumulator. Z kolei dla warsztatów uczestnictwo w akcji wiąże się z przypływem dodatkowych klientów w trudnym czasie pandemii.

- Akumulator jest sercem silnika i samochodu - powiedział Michał Adamaszek, dyrektor Segmentu Akumulatory z Inter Cars. - To dzięki niemu możemy spokojnie ruszyć w dowolną podróż, nawet podczas największych mrozów. Zużywanie się baterii to naturalny proces. Jednak wymiana i wybór odpowiedniego akumulatora już nie jest taka łatwa i oczywista.

Sprawny akumulator ułatwia życie

Battery Point to projekt z interesującą kampanią reklamową. Poza opisaną już historią krótkiego filmu pt. „Czy zdąży do szpitala?!”, w akcji przedstawione są także inne ważne dla kierowców i ich pasażerów wydarzenia. To m.in. krótki film „Mamusia się nie denerwuje” - wyświetlony przez użytkowników serwisu YouTube blisko 500 tys. razy (stan na 04.03.2021 r.). Historia przedstawia teściową oczekującą na przyjazd zięcia. Tym razem - z uwagi na niesprawny akumulator - samochód nie ruszył.

- Ta historia została ukazana w sposób humorystyczny, m.in. z uwagi na stereotypowe postrzeganie relacji między teściową a zięciem - powiedziała Joanna Król, z-ca dyrektora ds. PR i Komunikacji Międzynarodowej Inter Cars. - Żarty żartami, ale niesprawny akumulator w okresie zimowym niejednokrotnie doprowadzał do napięć między członkami rodziny. Wielu z nas może przywołać w pamięci historie wynikające z niesprawnego akumulatora, m.in. spóźnienie się do pracy, odwołanie rodzinnego wyjazdu, brak terminowego odbioru dzieci ze szkoły. Przykłady można mnożyć.  Dlatego w projekcie Battery Point staramy się pokazać, czasem poważnie, a czasem z przymrużeniem oka, jak ważna jest właściwa troska o akumulator. Sprawny akumulator po prostu ułatwia życie.

Dotychczas w projekcie opublikowano siedem odcinków, w tym jeden z ambasadorem Inter Cars, Bartoszem Ostałowskim. Wszystkie historie wyświetlono blisko 2 mln razy (1 955 947 - stan na 04.03.2021 r.).

Michał Adamaszek podkreślił, że projekt to nie tylko filmy zachęcające do wymiany akumulatorów. Ma on również podkreślić, jak ważna jest rola jego profesjonalnej wymiany w odpowiednim warsztacie. Dzięki temu kierowca może być pewny, że akumulator został dostosowany do samochodu, zamontowano sprawdzone i oryginalne produkty, a usługa objęta jest gwarancją.

W przypadku problemów z akumulatorem inicjatorzy projektu podpowiadają, jak szybko i łatwo znaleźć rozwiązanie, które pozwoli uporać się z awarią:

  • za pośrednictwem wyszukiwarki kierowca może samodzielnie znaleźć serwis w swojej okolicy i umówić się na wizytę. W warsztacie zakupi odpowiedni akumulator, który zostanie wymieniony przez mechanika;
  • zadzwonić na specjalną infolinię i wszystkie pozostałe formalności (wybór akumulatora, umówienie wizyty w serwisie) zostawić w rękach obsługi technicznej;
  • wybrać akumulator w sklepie wraz z opcją wymiany w warsztacie. Wówczas realizacja zamówienia następuje w ciągu 24 godzin.

Całe przedsięwzięcie wsparte zostało również przez motoryzacyjnych influencerów, m.in. przez Zachara (kanał „Zachar OFF”).

(ik)

Źródło i fot. Inter Cars

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń