2021-03-12

Projekt Stacja Marketing

Przegląd Oponiarski został partnerem Stacji Marketing  www.stacjamarketing.pl - startującego z początkiem marca projektu, mającego na celu rozpowszechnianie nowoczesnych działań marketingowych pośród polskich dilerów samochodowych. Jak zbadała Stacja Marketing, dla 49,4 proc. osób posiadających auto możliwość skontaktowania się online z firmami stała się ważniejsza, niż przed pandemią.

Na projekt Stacja Marketing składają się rozmowy online dostępne w formie wideo i audio, artykuły w prasie branżowej oraz newsletter. W ramach projektu realizowane są również badania ankietowe, które mają na celu lepsze poznanie oczekiwań typowego klienta stacji dilerskiej.

Celem projektu jest zbieranie dobrych praktyk marketingu salonu samochodowego i serwisu w jednym miejscu. Ma to przyspieszyć cyfryzację w zakresie marketingu i kontaktu z klientem, gdyż epidemiczna rzeczywistość i zmieniające się przez nią preferencje klientów jasno pokazały konieczność przyspieszenia zmian w tym obszarze. Istnieje wiele salonów, które wzorowo realizują działania online i to właśnie na znalezieniu, podkreśleniu i pokazaniu takich przykładów skupiać się będzie projekt.

Za projektem Stacja Marketing stoi firma BespokeChat na co dzień zajmująca się wsparciem firm motoryzacyjnych w zakresie udoskonalania i rozwoju roli czata, z korzyścią dla biznesu. - Na co dzień rozmawiamy z dilerami w całej Polsce o efektywności ich działań sprzedażowych, szczególnie w kontekście pozyskiwania nowych klientów. Jest to branża od której wiele się wymaga, a której przedstawiciele nie zawsze nadążają z realizacją transformacji cyfrowej. - powiedział Mateusz Pośpieszny prowadzący rozmowy na Stacji Marketing.

Treści powstałe w ramach projektu dostępne będą za darmo, w łatwej do przyswojenia formie. Projekt składa się ze komplementarnych elementów - audycji, artykułów i newslettera. W ramach audycji, w formie wideo i audio można posłuchać wywiadów z przedstawicielami salonów, z którymi prowadzone będą rozmowy odnoszące się do realizowanych przez nich działań w swoich salonach. Rozmowy dostępne będą online w formie wideo na YouTube oraz Facebook oraz w formie audio, jako podcast dostępny w Apple Podcasts, Google Podcasts i Spotify. Artykuły w ramach projektu publikowane będą cyklicznie w prasie branżowej i będą uzupełniały audycję. Do wszystkich osób, które zapiszą się na newsletter, wysyłane będą aktualizacje o pojawieniu się nowych materiałów w ramach Stacji Marketing oraz - okazjonalnie - dodatkowe, ciekawe materiały.

Wszyscy subskrybenci newslettera, którzy zapiszą się na stronie www.stacjamarketing.pl  otrzymają - po zapisaniu się - pełne Badanie preferencji kontaktu z dealerami.  Badanie zrealizowane na reprezentatywnej grupie osób posiadających auta pokazało m. in. czy Polacy kupili by auto u dealera przez internet, bez wizyty w salonie, na ile ważne są dla klientów opinie o stacji dealerskiej w internecie, czy też jakie kanały kontaktu zdalnego klient wybierze, jeśli nie będzie mógł odwiedzić salonu osobiście czy skontaktować się telefonicznie. Wnioski płynące z badania jasno pokazują kierunki, jakie salony i serwisy powinny obrać w następnych tygodniach na swojej drodze do większej widoczności online.

Zachęcamy do zapisania się na newsletter Stacji Marketing, zapoznania się z kolejnymi audycjami i słuchania ich w swojej ulubionej aplikacji. 

(ik)

Źródło i fot. BespokeChat

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń