Aktualizacja BIKE 34 firmy Texa zawiera szereg nowych rozwiązań i informacji technicznych, które w połączeniu z ciągłym rozwojem oprogramowania IDC5 zapewniają możliwość wykonania napraw w ponad 3200 modelach pojazdów 101 marek. Jest kompletnym rozwiązaniem dla mechaników motocyklowych na całym świecie.
Warte szczególnego podkreślenia są nowości wdrożone w ramach marek historycznych, takich jak: ADIVA, APRILIA, BENELLI, BMW, BROUGH SUPERIOR, CAN-AM (BRP), DERBI, DUCATI, FANTIC MOTOR, GILERA, HARLEY-DAVIDSON, HONDA, HUSQVARNA, HYOSUNG, INDIAN, KAWASAKI, KEEWAY, KTM, KYMCO, MACBOR, MALAGUTI, MBK, MGK HELLENIC MOTOR, MOTO GUZZI, MOTO MORINI, MV AGUSTA, PIAGGIO, PIAGGIO COMMERCIAL VEHICLES, POLARIS, ORCAL, QOODER, QUADRO, SUZUKI, SWM, SYM, TGB, TRIUMPH, VESPA, YAMAHA, ZONTES.
Oprogramowanie wielomarkowe IDC5 BIKE oraz interfejs Texa zostały wybrane jako narzędzie serwisowe (OEM) stosowane w autoryzowanych sieciach takich producentów jak: MV AGUSTA, BENELLI, BETAMOTOR, BROUGH SUPERIOR, MGK HELLENIC MOTOR, KEEWAY ITALIA, BIMOTA, SYM ITALIA, SWM, FANTIC MOTOR, MASH ITALIA, MOTO MORINI QOODER i VERVE MOTO. Jest to również ogromny atut dla niezależnych warsztatów i potwierdzenie wysokiej jakości urządzenia. Nie należy zapominać o tym, że firma jest również oficjalnym dostawcą diagnostycznego urządzenia serwisowego dla OEM DUCATI.
Obok nowych funkcji zaktualizowano również bazę danych, co stanowi wysoką wartość dodaną oprogramowania BIKE. Dodano ponad 200 nowych schematów elektrycznych, liczne karty techniczne, biuletyny oraz wskazówki dotyczące prowadzenia diagnostyki oraz ponad 500 kart wartości nominalnych/ diagnostycznych i liczne dane techniczne i konserwacyjne. Zwłaszcza dla marek CAN-AM (BRP), DUCATI, HARLEY DAVIDSON, HONDA, POLARISI, SYM, SUZUKI i YAMAHA.
(ik)
Źródło i fot. Texa