2020-12-16

Program Battery Point

Wspólnie z firmą Clarios, producentem akumulatorów VARTA, Inter Cars rozpoczął projekt Battery Point. To innowacyjne przedsięwzięcie, skierowane do kierowców, ale przynoszące również wymierne korzyści wszystkim warsztatom, biorącym udział w programie.

Cel projektu

Według badań przeprowadzonych w 2019 r. przez MotoDate i dotyczących analizy rynku osobowego, aż 54 proc. użytkowników, którzy mieli problem z akumulatorem, kupiło i wymieniło go samodzielnie. Jednak, czynność ta z roku na rok staje się coraz bardziej skomplikowana, za sprawą coraz bardziej zaawansowanych systemów elektronicznych stosowanych w pojazdach. Program Battery Point to ogólnopolska, szeroko realizowana kampania informacyjno-reklamowa, której celem jest przestroga kierowców przed niepożądanymi skutkami domowej wymiany akumulatora oraz wsparcie i eksperckie doradztwo w zakresie:

  • doboru odpowiedniego akumulatora,
  • wyjaśnienia potrzeby posiadania i rodzaju kabli rozruchowych,
  • możliwości wyboru profesjonalnej realizacji usługi,
  • przedstawienia kierowcom gotowej listy sprawdzonych warsztatów, do których mogą się udać w chwili konieczności wymiany akumulatora. 

- Wspólnie z firmą Clarios, właścicielem marki VARTA, zbudowaliśmy  narzędzie, którego zadaniem jest wspieranie kierowców potrzebujących usługi wymiany akumulatora - powiedział Michał Adamaszek, dyrektor Segmentu Akumulatory, odpowiedzialny za rozwój projektu. - Mamy nadzieję, że doświadczenie takich marek jak VARTA i Inter Cars, pomoże klientom podjąć właściwą decyzję w chwili konieczności wymiany akumulatora i zwrócą się z tym problemem do jednego z rekomendowanych przez nas warsztatów.

Jak sprawdzić napięcie akumulatora, czy regeneracja tej części samochodu to opłacalny zabieg, czy typ prostownika ma znaczenie? Te wszystkie pytania nurtują coraz częściej każdego z nas. W materiałach przygotowanych dla klientów biorących udział w programie Battery Point, kierowcy znajdą pomoc i doradztwo, zarówno w zakresie wyboru najlepszych warsztatów w swojej okolicy jak i porad dotyczących eksploatacji i zakupu odpowiedniego akumulatora. Dzięki temu będą pewni, że usługa zostanie wykonana zgodnie ze sztuką, a samochód nie dozna, w związku z wymianą, nieprzewidzianych usterek. Natomiast warsztaty biorące udział w programie, dzięki rekomendacjom, zyskują nie tylko ogólnokrajową reklamę, ale również coś w rodzaju gwiazdki profesjonalisty, któremu można zaufać.

Korzyści dla kierowców to:

  • profesjonalna wymiana akumulatora,
  • bezpieczeństwo,
  • komfort i wygoda, 
  • fachowe doradztwo, 
  • niezawodność, 
  • prosty i szybki sposób dokonania usługi.

 Korzyści dla warsztatów:

  • ogólnopolska reklama usługi,
  • szeroka kampania promocyjna w internecie, 
  • obecność w bazie polecanych i rekomendowanych warsztatów, 
  • wsparcie marketingowe,
  • budowanie i ocieplanie relacji warsztat-kierowca.

Dodatkowy atut programu to materiały poradnikowe, poruszające szeroko rozumiane aspekty motoryzacji związane z układem elektrycznym samochodu. Uczestnicy akcji znajdą w nich odpowiedzi np. na pytania:

  1. Jak otworzyć zamek centralny, gdy padł akumulator?  
  2. Jak dobrać kable rozruchowe?
  3. Czy warto kupować polskie akumulatory?

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.batterypoint.pl 

(ik)

Źródło i graf. Inter Cars

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń