Zarówno procesy globalizacji gospodarki, jak i poszczególne incydenty polityczne czy społeczne, jak np. COVID-19, determinują rozwój techniczny środków komunikacji w polskiej i zagranicznej branży aftermarketowej. Inter Cars poszukując nowych rozwiązań dla swoich klientów stale wdraża udogodnienia, których zadaniem jest poprawa standardu pracy wszystkich warsztatów samochodowych. Responsywne działania takie jak szkolenia, mobilne funkcje Katalogu Online, czat z klientami czy ostatnio udoskonalona techniczna infolinia ekspercka to nie tylko formy kontaktu, ale przede wszystkim sposoby pomocy dedykowane klientom Inter Cars.
Numer infolinii eksperckiej (22 714 11 10 lub 607 671 671) będzie dla warsztatów przepustką do szybkich i efektywnych napraw, zwiększy zadowolenie klientów i umożliwi podnoszenie kwalifikacji twoich pracowników. Poprawi jakość świadczonych usług, a co za tym idzie może realnie wpłynąć na zwiększenie dochodów serwisu.
Co oferuje techniczna infolinia ekspercka?
W przypadku naprawy samochodów klienci oceniają serwis na podstawie kilku czynników:
Dzięki eksperckiej infolinii warsztat będzie miał możliwość poprawy wszystkich powyższych parametrów.
Jak skorzystać z porad ekspertów?
Każdy klient zainteresowany usługą infolinii eksperckiej powinien skontaktować się z przedstawicielem handlowym, który przygotuje i przedstawi indywidualny, najkorzystniejszy pakiet cenowy usługi.
(ik)
Źródło i fot. Inter Cars