2020-11-12

Nowa kampania Goodyeara

Goodyear wzmacnia cyfrową obecność, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby klientów. Firma uruchomiła kampanię pod nazwą Drive Results, która odpowiada na bieżące potrzeby i problemy firm transportowych i logistycznych. Głównym celem kampanii jest podkreślenie oszczędności czasu i kosztów, jakie daje kompleksowa oferta Goodyear Total Mobility w codziennym działaniu.

Oszczędność kosztów i optymalizacja wydajności

W obecnym, wymagającym środowisku, floty częściej niż kiedykolwiek szukają sposobów na bardziej efektywne prowadzenie działalności i zwiększenie zadowolenia klientów poprzez minimalizację czasu przestoju ciężarówek, zmniejszenie ich emisji dwutlenku węgla i efektywne zarządzanie kosztami operacyjnymi.

Kampania Drive Results opiera się na danych terenowych i zasadniczych oszczędnościach w zakresie efektywności paliwowej, zwiększenia czasu sprawności, zarządzania kosztami i redukcji kosztów administracyjnych.

Według niektórych rekomendacji flot zamieszczonych na portalu zastosowanie inteligentnych rozwiązań proaktywnego monitorowania, takich jak czytnik najazdowy Goodyear Drive-OverReader i system monitorowania ciśnienia w oponach Goodyear TPMS, pozwala na oszczędność czasu nawet do 15h w przypadku kontroli specjalistycznej floty 50 samochodów ciężarowych i do 100 000 euro potencjalnych oszczędności kosztów w skali roku.

Jedna z partnerskich flot zrezygnowała nawet z wożenia kół zapasowych i zaczęła polegać jedynie na pomocy drogowej ServiceLine24h, która  w przypadku awarii opony - średnio w ciągu 120 minut przywraca pojazd do ruchu. Inna flota informuje, że pokonuje 350 tys. km na oponach Fuelmax T 385/65 R22.5 dzięki zmianie pozycji i pogłębianiu bieżnika.

Z kolei jedna z największych flot transportowych w Polsce zauważa, że zastosowanie efektywnych paliwowo opon Fuelmax wraz z innymi środkami pomogło jej znacznie zmniejszyć zużycie paliwa i ograniczyć emisję CO2 nawet o 20 proc.(1) .

Goodyear uruchomił także specjalną stronę informacyjną na portalu LinkedIn pod nazwą Goodyear Truck & Bus Mobility - Europe, poświęconą trendom w branży logistycznej/transportowej. Można na niej znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące zwiększenia efektywności floty, a także szczegółowe informacje na temat oferty Goodyear Total Mobility, która obejmuje m.in. narzędzia inteligentnego monitorowania i zarządzania flotą oraz sieci serwisów eksperckich.

 

1) https://www.driveresults.eu/pl/1-godzina-tyle-czasu-potrzeba-na-sprawdzenie-opon-w-50-ciu-pojazdach

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń