2020-11-09

Całoroczna opona Laufenn

Hankook, producent opon klasy premium, zapowiada dodanie do portfela marki Laufenn nowej opony całorocznej do samochodów osobowych oraz małych i średnich SUV-ów. Laufenn G FIT 4S ma poszerzające się rowki oraz wykorzystuje w swojej konstrukcji mieszankę krzemionkową o wysokiej przyczepności, co zapewnia stabilną jazdę w regularnie występujących w Europie różnych zakresach temperatur. Dzięki tej marce Hankook oferuje konsumentom nowocze opony przeznaczone do samochodów osobowych i SUV-ów, dostosowanych do różnych stylów życia, a przede wszystkim spełniających wymagania kierowców zwracających uwagę na cenę. Nowy Laufenn G FIT 4S opracowano z myślą o oszczędnych kierowcach, szukających opon dających bezpieczeństwo jazdy przez cały rok na obszarach miejskich i nizinach, z różnych powodów unikających wymiany opon dwa razy w roku.

- Nasza marka Laufenn będzie dalej rozwijana i starannie rozszerzamy jej portfel produktów tam, gdzie jest to konieczne i gdzie istnieje popyt rynkowy na nie - wyjaśnia Sanghoon Lee, prezes Hankook Tire Europe. - Dodanie do oferty całorocznej opony Laufenn do samochodów osobowych i SUV-ów jest wynikiem rosnącej popularności tego segmentu, szczególnie w Europie Środkowej i Zachodniej.

Zastosowanie w mieszance bieżnika nowej opony Laufenn G Fit 4S krzemionki o wysokiej przyczepności i dodatków wzmacniających, w połączeniu z zaawansowaną technologią mieszania firmy Hankook, zapewnia odpowiedni poziom przyczepności opon przez cały rok, szczególnie na drogach mokrych lub pokrytych błotem. Konstrukcja bieżnika w kształcie litery V obejmuje szerokie rowki odprowadzające wodę, które rozszerzają się w kierunku na zewnątrz, co przyspiesza odprowadzenie wody i błota, minimalizując ryzyko aquaplaningu.

Z kolei szerokie opasania w połączeniu ze specjalnie zaprojektowanym profilem osnowy Laufenn G Fit 4S zapewniają stabilną jazdę i dobre właściwości prowadzenia, szczególnie podczas jazdy na suchej nawierzchni. W połączeniu z wypełniaczem stopki o wysokiej twardości przekłada się to na precyzyjną reakcję układu kierowniczego. Bezpołączeniowy (jointless) podkład bieżnika poprawia prowadzenie i zmniejsza zużycie opony oraz pomaga zmaksymalizować powierzchnię styku  bieżnika z drogą nawet przy wyższych prędkościach. Z kolei wzmocniona drutówka oznacza elastyczność i  jednorodność, dając płynność jazdy. Zazębiające się wzajemnie klocki w środkowej części bieżnika sprawiają, że są bardziej sztywne i dają dobrą stabilność zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni.

Na bieżniku stworzono półrowki ułożone pod różnymi kątami, aby zmaksymalizować efekt krawędziowania niezależnie od warunków i kątów skrętu. Liniowe lamele 3D w środku bieżnika opony zwiększają jej wydajność - szczególnie podczas jazdy w śniegu - bez utraty stabilności a z kolei faliste lamele 2D w obszarze barków opony zwiększają przyczepność na śniegu i podczas hamowania, a jednocześnie są w stanie blokować się podczas pokonywania zakrętów na suchej powierzchni.

Nowa opona Laufenn G FIT 4S posiada oznaczenie 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake), stosowany w oponach całorocznych na drogach europejskich. Początkowo będzie ona wprowadzana na rynek europejski w rozmiarach od 13 do 18 cali, w szerokościach bieżnika od 155 do 235 mm i profilach od 80 do 40, głównie jako wersje z dodatkowym obciążeniem o indeksach prędkości od T do Y.

(ik)

Źródło i fot. Hankook

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

FOTONEWS - GALERIE

© Copyright 2020 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń