2020-11-09

Kampania elektromobilni.pl

Nexity, polska firma technologiczna, działająca w obszarze elektromobilności oraz rozproszonej energetyki, została partnerem strategicznym kampanii społecznej elektromobilni.pl. Ogólnopolska akcja, zainicjowana przez Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu oraz Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych, ma na celu wzrost świadomości społecznej i edukację w zakresie zeroemisyjnych technologii w transporcie.

Kampania elektromobilni.pl obejmuje szereg działań związanych z propagowaniem wiedzy i zaufania społecznego do zero- oraz niskoemisyjnych środków transportu. Podkreśla także korzyści, jakie niesie ze sobą elektromobilność dla środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. W gronie partnerów przedsięwzięcia nie mogło zabraknąć spółki Nexity, która dostarcza infrastrukturę technologiczną do rozwoju elektromobilności w kraju oraz w całej Europie. Właścicielom stacji ładowania umożliwia prowadzenie biznesu, a użytkownikom pojazdów elektrycznych daje dostęp do korzystania z usługi ładowania.

- Cieszymy się, że jako Nexity możemy wspierać i uczestniczyć w realizacji bardzo ważnej dla naszego rynku kampanii społecznej elektromobilni.pl - podkreśla Dawid Kmiecik, prezes Nexity. - PSPA dowiodło już nie raz, że jest właściwym partnerem dla koordynacji tego rodzaju przedsięwzięć. Ufamy, że rezultaty naszych wspólnych działań będą tak samo wymierne, jak rezultaty siostrzanych kampanii, dotychczas realizowanych w innych krajach w Europie. Dla mnie synonimem słowa elektromobilność jest również słowo synergia podmiotów w niej działających, bo tylko w ten sposób - na rozwijającym się dopiero rynku - możliwa jest budowa silnego przekazu i realizacja ważnych dla społeczeństwa inicjatyw.

Nexity w ramach przedsięwzięcia będzie angażować się w liczne tematy edukacyjne, merytoryczne oraz pilotażowe. Spółka wesprze kampanię również poprzez dostawę odpowiednich narzędzi i kompetencji technologicznych. Dzięki aktywnemu partnerstwu w elektromobilni.pl, jako pierwsza na rynku będzie miała okazję dawać dostęp szerokiemu gronu odbiorców do edukacji i doświadczeń związanych z systemem zarządzania i monitorowania infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.

Obok Nexity, w projekcie uczestniczy kilkadziesiąt podmiotów, liderów zrównoważonego transportu w Polsce z wielu branż, m.in. motoryzacyjnej, technologicznej, energetycznej, instytucje finansowe, a także organizacje branżowe, liczne ambasady, izby handlowe oraz kilkadziesiąt polskich samorządów. Kampania została objęta patronatem honorowym Ministerstwa Klimatu i Środowiska oraz Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.

Kampania wystartowała 27 października i tego samego dnia został uruchomiony serwis elektromobilni.pl, będący jej centralnym elementem. Stanowi on obszerną bazę wiedzy na temat elektromobilności, można też w nim znaleźć nowoczesne i interaktywne kalkulatory oraz porównywarki, ułatwiające zakup i użytkowanie samochodów elektrycznych. W ramach przedsięwzięcia ruszy także program Elektromobilna Polska, skierowany do miast, miejsc, instytucji i firm przyjaznych elektromobilności. Powstanie również pierwszy w Polsce klub posiadaczy i użytkowników EV.

(ik)

Źródło i fot. Nexity

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń