Producent opon - firma Hankook zdobyła złoty medal w konkursie Galaxy Awards 2020 w kategorii „Raporty roczne - online” za Raport CSR za 2019/2020 rok. Konkurs organizowany przez MerComm Inc. stanowi wyraz uznania dla firm, które osiągnęły standard doskonałości w branży komunikacyjnej. Fakt zdobycia pierwszego miejsca w tym niezależnym, ocenianym przez ekspertów konkursie, świadczy o tym, że firma ugruntowuje swoją czołową pozycję w zakresie zarządzania rozwojem.
Galaxy Awards, które w tym roku obchodziły swoją 31 rocznicę, to międzynarodowy konkurs w zakresie komunikacji marketingowej organizowany przez amerykańską firmę MerComm Inc. To niezależne wydarzenie jest unikalne w skali świata i stanowi wyraz uznania dla standardów doskonałości w branży komunikacyjnej. Posiada ono również ugruntowaną reputację, jeśli chodzi o niezależność i uczciwość w zakresie przyznawanych wyróżnień. Nie przyjmuje się w nim reklam, opłat członkowskich ani sponsorów. Zgłoszenia oceniane są przez ekspertów z 50 krajów w oparciu o kryteria, takie jak kreatywność, przejrzystość, skuteczność i innowacyjność. W tym roku rozpatrzono łącznie 15 kategorii, w tym reklamy, broszury, materiały wideo i raporty roczne.
Firma Hankook uczestniczyła w konkursie po raz pierwszy i osiągnęła znakomity wynik w postaci złotego medalu za Raport CSR za 2019/2020 rok. Jest to jedenasty raport dot. zrównoważonego rozwoju, jaki sporządziła do tej pory firma. Podkreślono w nim społeczne osiągnięcia i inicjatywy tego producenta opon. Dokument podzielony został na osiem kluczowych obszarów: zarządzanie satysfakcją klienta i jakością, zintegrowane zarządzanie środowiskowe, zarządzanie zmianami klimatycznymi i GHQ, zaangażowanie i rozwój ze strony środowiska lokalnego, przejrzystość i etyka biznesowa, tworzenie wartości pracowników, zarządzanie kwestiami BHP oraz partnerstwo w ramach łańcucha dostaw.
Jak mówi prezes i dyrektor generalny firmy Hankook Tire Sooil Lee: - Jesteśmy dumni z tego, że możemy wykorzystać nasze umiejętności i wpływy dla dobra ogółu. Dotyczy to naszego oddziaływania na życie społeczności lokalnych i środowisko. Będziemy kontynuować nasze zaangażowanie w kwestie zrównoważonego rozwoju, aby w ten sposób przyczyniać się do pozytywnych zmian w skali całego świata.
Firma Hankook otrzymała już wcześniej inne wyróżnienia związane z wkładem społecznym i komunikacją w zakresie rozmaitych, znanych na całym świecie konkursów. Przykładem może być wyróżnienie, jakie przyznawane jej było przez cztery kolejne lata, począwszy od 2016 r. przez League of American Communications Professionals za raport CSR. Ponadto od 2016 r. firma widnieje w indeksie Dow Jones Sustainability Indices World (DJSI World). W roku 2019 była to jedyna azjatycka firma, jaka znalazła się w tym indeksie.
(ik)
Źródło i fot. Hankook