2020-10-09

Premio sprzedaje online

Za pośrednictwem platformy www.premio.pl klienci będą mogli nabyć opony marek z Grupy Goodyear, a także zarezerwować wybrane usługi samochodowe w dogodnym dla siebie serwisie oraz terminie.

Nowa platforma e-commerce pozwala konsumentom zarówno na zakup opon Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica i rezerwację terminu wymiany w wybranym serwisie Premio, jak również umówienie tzw. szybkich usług samochodowych na przykład ustawienia geometrii kół, wymianę oleju lub konserwację klimatyzacji. W razie potrzeby dodatkowe świadczenia serwisowe można zarezerwować i przeprowadzić przy okazji wymiany opon lub niezależnie jako samodzielną usługę.

- Uruchomienie internetowej platformy sprzedażowej to naturalny krok w rozwoju naszej sieci - powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sieci detalicznej Goodyear w regionie Europy Wschodniej. - Od początku swojej działalności Premio stawiało sobie za cel oferowanie wysokiej jakości usług serwisowych oraz innowacyjnych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby rynku. Dzięki e-sklepowi konsumenci zyskają dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz będą mogli skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego. To łatwy i wygodny sposób zakupu.

Intuicyjna wyszukiwarka pozwala łatwo znaleźć odpowiednie opony. Po wyselekcjonowaniu najlepiej dopasowanego ogumienia można od razu przejść do umówienia montażu oraz dodatkowych usług serwisowych. Na stronie pojawią się dostępne propozycje terminów w serwisach Premio położonych najbliżej miejsca zamieszkania klienta. Wszystkie koszty związane z zakupem i wymianą opon są opłacane online, a rezerwacja dedykowanych usług samochodowych zapewnia kompleksową obsługę podczas jednej wizyty. Po zakończeniu transakcji użytkownik otrzyma e-mailowe potwierdzenie rezerwacji, a na życzenie także sms-owe przypomnienie o planowanej wizycie.

- To kolejny krok Goodyear w kierunku oferowania wygodnych i innowacyjnych rozwiązań dla naszych konsumentów. Dzięki tej nowej platformie zapewnimy konsumentom większy komfort korzystania z usług Premio online - dodał Eddy Geerdink, dyrektor ds. marketingu sieci detalicznej w Europe.

Nowa platforma Premio to także źródło cennych informacji dla kierowców, którzy w jednym miejscu znajdą fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Dzięki dedykowanym stronom konsumenci będą mogli również zapoznać się z ofertą usługową poszczególnych partnerów Premio.

Premio to obecnie 146 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z marką Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do amerykańskiego koncernu marek takich jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń