Marka Dębica rusza z nowym konkursem, w którym za zakup opon można wygrać karty paliwowe o wartości 6 tys. zł oraz gadżety przydatne podczas wypraw w teren. Działania obejmują wszystkie modele zimowe producenta, w dowolnym rozmiarze. Akcję konkursową wspierać będzie kampania reklamowa w radiu oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Aby grać o nagrody wystarczy kupić dowolny komplet opon zimowych marki Dębica (1), w dowolnie wybranym punkcie sprzedaży w Polsce - w serwisie stacjonarnym lub za pośrednictwem sklepu online. Następnie należy zarejestrować się na stronie www.tankujzdebica.pl i w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Warunkiem koniecznym przystąpienia do akcji jest zachowanie dowodu zakupu.
Do wygrania jest pięć kart paliwowych o wartości 6 tys. zł każda, z możliwością wykorzystania środków na stacjach sieci Orlen i Bliska oraz 250 gadżetów sygnowanych logo marki Dębica, w tym sportowe plecaki, bidony i bezprzewodowe głośniki.
- Zbilżający się sezon wymiany opon zimowych to doskonały powód, by zachęcić konsumentów do wyboru opon marki Dębica, które od lat panują na polskich drogach. Klienci cenią je za wysoką jakość dostępną w atrakcyjnej cenie. Biorąc udział w naszym konkursie można zyskać nie tylko sprawdzone na drodze ogumienie, ale także mnóstwo wrażeń z jazdy dzięki bezpłatnemu tankowaniu - wyjaśniła Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Akcja konkursowa marki Dębica potrwa od 1 października do 18 grudnia i będzie wspierana przez ogólnopolską kampanię: na kanałach digitalowych, social media i w wielu popularnych stacjach radiowych.
Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie www.tankujzdebica.pl
1) Dowolny rozmiar opon modeli Frigo 2, Frigo HP2, Frigo SUV lub Frigo SUV2.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear