Continental, niemiecka firma technologiczna i producent opon premium, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, została doceniona w tegorocznej, XIV. edycji badania Superbrands 2020, w kategorii „Motoryzacja - opony i części samochodowe”. Wcześniej marka Continental już dwukrotnie była wyróżniona przez polskich konsumentów i otrzymała tytuł Superbrands w latach 2018 i 2019. Statuetkę Superbrands 2020 odebrały Marta Oknińska, marketing manager CVT, oraz Ewa Zawadzka, digital marketing manager w Continental Opony Polska.
- Z dumą i radością odbieramy nagrodę Superbrands 2020 dla marki Continental, która w przyszłym roku będzie obchodziła okrągły jubileusz - 150 lat istnienia na rynku - powiedziała Marta Oknińska. - Dzisiaj możemy się pochwalić statusem wiodącego producenta opon premium oraz dostawcy technologii dla całej branży motoryzacyjnej.
Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tys. marek, zgrupowanych w 100 kategoriach. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek - stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad, w połączeniu z opiniami konsumentów, wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.
- Co trzeci samochód w Europie wyjeżdża z fabryk na oponach Continental. Jednak warto podkreślić, że Continental oferuje nie tylko opony, ale także innowacyjne rozwiązania technologiczne, w tym systemy bezpieczeństwa w pojazdach - zaznaczyła Ewa Zawadzka. -Marka Continental to synonim jakości i zadowolenia klientów. Nasze flagowe modele dostarczają najlepszych doznań na drodze milionom kierowców a nagroda Superbrands to potwierdzenie efektów pracy całego zespołu Continental.
Jakość produktów i usług doceniana przez partnerów i konsumentów
Nagroda Superbrands 2020 nie jest pierwszym wyróżnieniem marki Continental w 2020 r. W czerwcu br. firma otrzymała dwie statuetki w branżowym ogólnopolskim plebiscycie flotowym Fleet Derby 2020 w kategorii „Produkt / Usługa flotowa”. Nagrodzona została opona Continental EcoContact™ 6 (w podkategorii „Opony”) oraz ogólnopolska sieć serwisów BestDrive (w podkategorii „Serwis ogumienia”).
Aktywność marki Continental docenili także polscy kierowcy: na początku wakacji Continental znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu „Marka Nr 1” niezależnego portalu motoryzacyjnego „Wybór Kierowców”.
(ik)
Źródlo i fot. Continental