Być jak najbliżej swoich klientów - to jedno z głównych założeń sieci Q Service Castrol. Potwierdzeniem tych słów są dni otwarte organizowane przez warsztaty zrzeszone w tej organizacji. Na czym polega ta inicjatywa i czego oczekiwać mogą kierowcy odwiedzający serwisy w trakcie ich trwania?
- Dni otwarte sieci Q Service Castrol to akcja promocyjna, która ma zadanie podkreślić zaangażowanie warsztatów w troskę o bezpieczeństwo i komfort kierowców - powiedziała Marta Ciesielska, kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA. - Wspólnie z naszymi partnerami, firmami ATE i Varta, przygotowaliśmy specjalne stanowiska, na których kierowcy bezpłatnie będą mogli zbadać stan akumulatora i właściwości płynu hamulcowego.
Akcja ma charakter otwartego eventu. Kierowcy zainteresowani usługami danego warsztatu mają wówczas możliwość bezpłatnego skontrolowania wybranych układów swojego samochodu, a w razie konieczności poddać wymianie elementy, które będą tego wymagały.
- Płyn hamulcowy ma ogromny wpływ na skuteczność i sprawność całego układu hamulcowego - powiedział Tomasz Bińkowski, doradca techniczno-handlowy ATE. - Przy pomocy testera ATE sprawdzamy temperaturę wrzenia płynu hamulcowego w danym aucie. W przypadku wyniku poniżej 180 stopni Celsjusza, zalecamy jego wymianę. Wszystko trwa dosłownie kilka minut, a może mieć ogromne znaczenie w kwestii bezpieczeństwa.
Całe przedsięwzięcie jest jednym z wielu działań promocyjnych sieci, prowadzonych po to, aby jeszcze mocniej zapaść w pamięć kierowcom i utwierdzić ich w przekonaniu, że warsztaty zrzeszone pod logiem z Q są dla nich najlepszym wyborem.
W najbliższym czasie zaplanowane są dodatkowe spotkania. Więcej informacji na ich temat znaleźć można na stronie www. https://qservicecastrol.eu/
(ik)
Źródło i fot. Inter Cars