Darmowe stoisko bezpłatna zabudowa i duża porcja skrojonych na miarę szkoleń - branża targowa łączy siły i wspiera mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Pierwsza edycja unikalnego wydarzenia Targi Dają Więcej, odbędzie się w ostatni weekend sierpnia w Poznaniu.
Branża targowa z powodu pandemii koronawirusa poniosła ok. 800 mln zł straty. Jako jedyna, nie otrzymała jeszcze rządowego wsparcia. Mimo to, firmy z branży targowej wspólnie i pro bono pomagają lokalnym przedsiębiorcom w odbudowaniu biznesu po lockdownie.
- Targi Poznańskie zostały założone w 1921 r. przez poznańskich kupców, jako przestrzeń wymiany idei, myśli oraz kontaktów - powiedział Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP. - Od niemal stu lat wspieramy rozwój polskich marek na rynkach zagranicznych, a współpracę z lokalnym biznesem mamy w DNA. Dlatego też pomimo wyzwań, z którymi wszyscy się dziś mierzymy, chcemy pokazać, że dzięki współpracy, uda się nam przekuć kryzys w cenne doświadczenia i nową jakość.
W dniach 29-30 sierpnia mikro, mali i średni przedsiębiorcy otrzymają nieodpłatnie przestrzeń wystawienniczą i stoisko na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Pozwoli im to zaprezentować swoją ofertę, sprzedać produkty, zyskać nowych klientów czy kontakty biznesowe. W tym samym czasie i miejscu odbywać się będzie Letni Targ Ekologiczny, na którym spodziewanych jest kilka tysięcy gości. Będą oni również mogli zapoznać się z ofertą wystawców Targi Dają Więcej.
Oprócz stoiska, na przedsiębiorców czeka też bogata oferta darmowych szkoleń i wykładów. Ich tematem przewodnim będą możliwości i korzyści wynikające z obecności w internecie. Osoby, które prowadzą własną firmę, bądź planują rozpoczęcie działalności gospodarczej będą mogły poznać zasady tworzenia kampanii Google Ads, podstaw SEO oraz nauczyć się wybierać cele reklamowe i tworzyć grupy odbiorców w Facebook Ads. Szkolenia te poprowadzą specjaliści z agencji interaktywnej R360.
W inicjatywę zaangażowali się także eksperci znani między innymi z udziału w Golden Marketing Conference - jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce. Michał Michalski, mówca, trener biznesu, dyrektor działu szkoleń w firmie PGB HR, podpowie jak budować efektywne nawyki, natomiast Zofia Chołody, prezes zarządu Klubu Kobiet Przedsiębiorczych, będzie mówiła o efektywnej organizacji pracy zdalnej. W inicjatywę zaangażowali się wykładowcy, trenerzy biznesu i praktycy, którzy podpowiedzą jak prowadzić biznes na zmieniającym się rynku. Nie zabraknie praktycznych porad na temat pozyskiwania środków na wsparcie działalności MŚP, doktor nauk ekonomicznych, Sylwia Michalak (Sylwia Michalak Consulting) powie o najważniejszych zasadach w zarządzaniu zespołem w kryzysie, a o zarządzaniu zmianą opowie dr Beata Kozyra, prezes zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego.
Inicjatorem akcji Targi Dają Więcej dla Poznania jest Grupa MTP, we współpracy z Polską Izbą Przemysłu Targowego. Partnerami są Poznań Biznes Partner i Powiat Poznański, a patronami honorowymi Ministerstwo Rozwoju, Prezydent Miasta Poznania i Starosta Poznański.
Branża targowa to nie tylko organizatorzy wydarzeń i operatorzy obiektów lecz także, setki firm świadczących usługi projektowania, budowy, wyposażania stoisk targowych, firmy transportu i spedycji targowej, dostawcy usług cateringu, multimediów na stoiska i innych usług okołotargowych. Według szacunków Polskiej Izby Przemysłu Targowego, całkowita wartość rynku targowego i okołotargowego, wraz z podatkami, wynosi 3,2 miliarda zł i stanowi znaczący segment polskiej gospodarki.
Wydarzenie na Facebooku: https://bit.ly/TargiDajaWiecejdlaPoznania
Bilety: https://tobilet.pl/targi-daja-wiecej.html
(ik)
Źródło i graf. MTP