2020-08-05

Europart z nagrodą

Firma Europart po raz ósmy została wybraną „najlepszą marką” w kategorii dystrybutorów części zamiennych do ciężarówek oraz autobusów. Czytelnicy czasopism specjalistycznych Lastauto Omnibus, Trans Aktuell i Fernfahrer zdecydowali o pierwszym miejscu firmy, podkreślając jej wysoką pozycję i wskazując jako lidera sprzedaży części do pojazdów użytkowych. Profesjonaliści z branży transportowej docenili przyjazną dla klienta i kompetentną obsługę, szybką i precyzyjną logistykę oraz szeroki asortyment.

W tym roku przekazanie trofeum nie odbyło się jak zazwyczaj z „wielką pompą”, ale wirtualnie. Olaf Giesen, dyrektor generalny Europart powiedział: - Również za ósmym razem tak wysokie wyróżnienie przez czytelników wydawnictwa ETM nie jest czymś oczywistym. Nasz cały zaangażowany zespół- w oddziałach na miejscu oraz w centrali Europart w Hagen - pracuje na uznanie branży każdego roku na nowo. Tym bardziej cieszy nas, że nagrodą „najlepsza marka 2020” doceniono w taki sposób naszą pracę. Moje podziękowania kieruję do wszystkich pracowników, którzy w związku ze swoim zaangażowaniem, specjalistyczną wiedzą oraz pasją związaną z pojazdami użytkowymi są w stanie przekonać klientów z branży transportowej i pojazdów użytkowych codziennie na nowo do Europart.

Firma w ostatnich dziesięcioleciach koncentrowała się na asortymencie do pojazdów ciężarowych, naczep i autobusów, uzyskując pozycję europejskiego lidera rynkowego, otwierając oddziały i punkty sprzedażowe w 27 krajach. Poza kompleksowym doradztwem stawia także na digitalizację obsługi klienta. - Nie tylko ale właśnie szczególnie w trudnych czasach ograniczenia kontaktów ze względu na pandemię koronawirusa nasza strategia konsekwentnej rozbudowy digitalizacji doskonale się sprawdziła - podkreślił O. Giesen. - Dzięki nowym funkcjom nasz nowy system zamówień online EWOS 3.0 stał się niezastąpionym narzędziem do komunikacji z klientami oraz sprzedaży bezkontaktowej. EWOS będzie dalej rozbudowywany i uzupełniany.

Do planowanych nowości i rozszerzeń zalicza się między innymi optymalizację już istniejących interfejsów, pozwalającą na uproszczenie procesu zamawiania. Rozwojowi będą towarzyszyć nowe interfejsy np. do systemu warsztatowego firmy Topmotive. Ponadto w przyszłości w EWOS-ie zostanie uwzględniony bazujący na QE system identyfikacji części i pojazdów wg VIN, aby poprawić jakość identyfikacji części, zmniejszyć nakłady czasowe i zwiększyć zadowolenie klientów.

- Przyszłość cyfrowej opieki nad klientami to „Machine Learning” - wyjaśnił David Wuttke, który w firmie Europart odpowiada za eCommerce & Data Development. - Na podstawie historii zamówień, zachowań użytkowników oraz dodatkowych danych EWOS może dostosować się w przyszłości optymalnie do potrzeb klientów i z dużym prawdopodobieństwem określać, który klient potrzebuje poszczególnych części. W ten sposób optymalizujemy dyspozycję części, przyspieszamy proces zamówień i zapewniamy zadowolenie klientów.

(ik)

Źródło i fot. Europart

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń