2020-08-05

Kampania Q Service Castrol

Sieć Q Service Castrol przygotowała nową letnią odsłonę kampanii „Asy Serwisowe”, która ma na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług serwisów zrzeszonych w jej strukturach.

Kampania „Asy Serwisowe” to akcja zainicjowana przez osoby odpowiedzialne za rozwój sieci Q Service Castrol. Ambasadorami przedsięwzięcia są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Dodatkowo skład ten uzupełniony został o jeszcze jedną, wyjątkową osobę.

- Pierwsza część kampanii „Asy Serwisowe” została bardzo pozytywnie odebrana, zarówno przez właścicieli serwisów, jak i samych kierowców - powiedziała Marta Ciesielska, kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA. - Zbieramy bardzo pochlebne opinie dotyczące całego przedsięwzięcia i mocno wierzymy, że kolejna odsłona pozwoli nam utrzymać ten trend. Zależy nam na długofalowych relacjach zarówno z mechanikami, jak i klientami detalicznymi, dlatego nie zmieniamy zwycięskiego składu i kontynuujemy współpracę z naszymi ambasadorami. Dodatkowo to projektu zaprosiliśmy Bartosza Ostałowskiego - jedynego na świecie driftera, który prowadzi pojazd stopą.

- Sieć Q Service Castrol rozwija się bardzo dynamicznie, stawiając na wysoką jakość obsługi klienta oraz cykliczne akcje promocyjne i wizerunkowe - podkreślił Tarek Hamed, menadżer marketingu CEE Castrol. - Kolejna odsłona Kampanii „Asy serwisowe” ma na celu przypomnienie kierowcom o serwisowaniu auta przed wyjazdem wakacyjnym. Akcja komunikowana jest głównie z wykorzystaniem kanałów online. W warsztatach zrzeszonych w sieci  pojawią się również specjalnie na tę okazję przygotowane materiały POS, skierowane do kierowców. Geometryczny przyrost warsztatów Q Service Castrol w Polsce oraz bliska współpraca z Ambasadorami Q Service Castrol zaowocowała znaczącym wzrostem rozpoznawalności marki na rodzimym rynku. Więcej informacji na temat kampanii publikujemy na stronie Q Servce Castrol oraz na naszych kanałach komunikacyjnych na Facebooku oraz Instagramie.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol. Pierwsze nagrania są już dostępne w przestrzeni online.  

(ik)

Źródło i fot. Inter Cars

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń