W odpowiedzi na rosnące znaczenie logistyki miejskiej Bridgestone i Webfleet przygotowali ofertę, której użytkownicy kupując cztery opony dostawcze marki Bridgestone otrzymają w cenie dostęp do platformy telematycznej Webfleet. Oferta jest dostępna bezpośrednio w serwisach First Stop.
Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy podejmuje szereg działań, które mają na celu transformację koncernu w lidera rozwiązań w zakresie mobilności. Jednym z elementów tej strategii było ubiegłoroczne przejęcie spółki Webfleet Solutions, czołowego dostawcy usług do zarządzania flotą w Europie. Obecnie obie firmy wdrożyły nową wspólną ofertę specjalną skierowaną do flot dostawczych, która umożliwi im optymalizację działań dzięki najnowszym oponom japońskiego producenta i systemowi Webfleet.
Oferta van 4x4 dla flot dostawczych
Wszyscy klienci, którzy kupią cztery opony dostawcze marki Bridgestone, otrzymają do testów na okres czterech miesięcy kompletne rozwiązanie telematyczne Webfleet składające się z:
W ramach promocji każdy klient może kupić maksymalnie 20 opon i otrzymać do pięciu zestawów telematycznych Webfleet Solutions. Szczegóły i regulamin promocji dostępne są na stronie: https://www.myfirststop.pl/van4x4
System Webfleet, to innowacyjne rozwiązanie typu Software-as-a-Service (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania flotą w czasie rzeczywistym. Firmy o różnej wielkości stosują je do monitorowania pracy pojazdów, zmniejszenia spalania, wspierania kierowców i podnoszenia ogólnej wydajności aut flotowych.
Opony dostawcze marki Bridgestone pomagają flotom zoptymalizować koszty operacyjne, znacznie obniżając koszt przejechania kilometra dzięki wyjątkowej odporności na zużycie i ekonomii spalania.
(ik)
Źródło i fot. Bridgestone