2020-06-05

Goodyear do ciężarowych

Goodyear uzupełnia ofertę opon premium Kmax Gen-2 na oś prowadzącą i napędową o nowy model Kmax T Gen-2 do naczep. Ogumienie przeznaczone jest przede wszystkim dla flot regionalnych, a wśród największych zalet (1) można wskazać dłuższe przebiegi i okres eksploatacji, pełną zgodność z unijnymi wymogami dla opon zimowych oraz łączność RFID.

Nowa generacja produktów, zastępująca gamę opon do naczep Kmax T, to najnowsze uzupełnienie oferty Goodyear Total Mobility. To oferta dla flot, którą można dostosować do indywidualnych potrzeb. Obejmuje ona także inteligentne rozwiązania oraz wsparcie ze strony specjalistycznej sieci serwisowej w całej Europie. 

- Linia Kmax T Gen-2 oferuje istotne korzyści flotom międzyregionalnym i regionalnym, w szczególności tym, które pracują przy zmieniającym się poziomie obciążenia lub jeżdżą w regionach o zmiennych warunkach pogodowych - powiedział Maciej Szymański, dyrektor marketingu ds. opon użytkowych Goodyear w Europie. - Od momentu wprowadzenia nowej gamy widzimy, że wiodące floty aktualizują swoją politykę dotyczącą naczep, wprowadzając najnowszą generację opon zimowych z homologacją 3PMSF. Ponadto gama ta oferuje zwiększony przebieg, łączność RFID i optymalne osiągi w całym okresie eksploatacji.

To jeden z najbardziej wszechstronnych asortymentów opon do naczep z oznaczeniem 3PMSF dostępnych na rynku, obejmujący jeden rozmiar na obręcze 19.5 cali i cztery rozmiary na obręcze 22.5 cali, w tym wersję 385/65R22.5 High Load spełniającą najostrzejsze wymogi prawne dotyczące osiągów na zimowych drogach. 

Konstrukcja bieżnika

Nowy wzór bieżnika ma 5, 6 lub 7 żeber, w zależności od rozmiaru, co zapewnia odporność na uszkodzenia i zużycie, gwarantując długi przebieg i żywotność w trudnych warunkach.  Posiada głębokie lamele, które są widoczne nawet przy 75 proc. zużycia i zapewniają lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni oraz doskonałe osiągi w każdych warunkach pogodowych. Technologia Intellimax Groove charakteryzuje się rowkami w kształcie łezki, które zapobiegają ich pękaniu podczas eksploatacji w warunkach zwiększonego tarcia - w naczepach i innych równie wymagających zastosowaniach.

Mieszanka bieżnika

Nieprzegrzewająca się i odporna na ścieranie mieszanka bieżnika zapewnia długie przebiegi i oszczędność paliwa. Skład chemiczny i sieć polimerów zmniejszają opór toczenia opony i przyczyniają się do oszczędności paliwa, mniejszej emisji zanieczyszczeń, w połączeniu z wysokim poziomem odporności na zużycie bieżnika i ścieranie boczne.

Zwielokrotniona żywotność

Nowe opony do naczep mogą być regenerowane w specjalnym procesie bieżnikowania TreadMax, który wykorzystuje ten sam wzór bieżnika i materiał, co w nowych oponach, dzięki czemu floty mogą jeszcze lepiej optymalizować koszty operacyjne.

RFID

Łączność z systemami zarządzania oponami, takimi jak eJob FleetOnlineSolutions, zapewnia układ identyfikacji radiowej (RFID) wbudowany w opony. Identyfikacja radiowa jest również środkiem odstraszającym złodziei, ponieważ opony mogą być śledzone dzięki informacjom przechowywanym w układzie.

1) W porównaniu z oponami Goodyear Kmax T

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

FOTONEWS - GALERIE

© Copyright 2020 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń