Firma WSOP zaprezentowała trzy nowe wiaty do przygotowania myjni samoobsługowych Cleanart. Najnowsze warianty to autorska konstrukcja inżynierów WSOP. To propozycja dla inwestorów, którzy chcą się wyróżniać na lokalnym rynku i w ten sposób pozyskać nowych klientów.
- Kierowców samochodów zaciekawiają ładne i oryginalne obiekty, w których mogą obsłużyć swoje pojazdy - powiedział Adrian Kuśka, menedżer produktu z WSOP. - Dlatego myjnie bezdotykowe Cleanart mają szczególnie atrakcyjny wygląd, który tworzą zarówno kształt i kolorystyka wiat, jak i wszystkie pozostały elementy wizerunku - przyciągające wzrok. Poza tym artystyczne banery na ściankach działowych oraz dopasowane do nich motywy na pulpitach sterujących.
Wiata Elypso
Zaprojektowana w taki sposób, aby swoim nietypowym eliptycznym wyglądem przyciągała potencjalnych klientów. Świetnie prezentuje się za dnia, a w nocy - dzięki przemyślanemu systemowi oświetlenia - zyskuje zupełnie inny charakter. Wiata dodatkowo posiada oryginalne grafiki na ścianach bocznych w kilku wersjach do wyboru.
Wiata Recta Plus
Konwencjonalna w swoim kształcie wiata Recta Plus, dzięki specjalnym dodatkom jest efektowna i wyróżnia cały obiekt na tle konkurencji. Wygląda solidnie, co z kolei wpływa na zadowolenie i komfort końcowego klienta. Idealna do zastosowania praktycznie w każdej lokalizacji.
Wiata Recta
To siostrzana konstrukcja z modelem Recta Plus. To modułowa technologia dla inwestorów poszukujących elastycznych rozwiązań. Idealna do zastosowania praktycznie w każdej lokalizacji. Dedykowane, atrakcyjne grafiki podnoszą jej estetykę i przyciągają wzrok.
Grafika i kolory by się wyróżniać
Największą powierzchnią konstrukcji myjni są ścianki działowe między stanowiskami. Mogą one być najbardziej atrakcyjnym elementem graficznym, przyciągającym uwagę kierowców. Z myślą o tym firma przygotowała zestaw projektów, aby każdy inwestor mógł wybrać wersję, która najbardziej odpowiada jego estetycznym upodobaniom.
(ik)
Źródło i fot. WSOP