Sieć serwisów Partner Opony Polska już po raz trzeci została uhonorowana tytułem Gazeli Biznesu. Była to jubileuszowa XX edycja tego prestiżowego rankingu organizowanego przez redakcję „Pulsu Biznesu”.
Projekt wspomnianego pisma służy wyróżnieniu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw. Tytuł Gazeli Biznesu jest potwierdzeniem dobrej reputacji oraz wiarygodności firm, które doskonale radzą sobie nawet wśród znacznie większych konkurentów. Podobne zestawienia sporządzają także redakcje zagranicznych pism należące do grupy wydawniczej Bonnier w Szwecji, Danii, na Litwie, Łotwie, w Estonii i Słowenii. Kryteria wyboru Gazel w poszczególnych krajach są dostosowane do lokalnych warunków gospodarczych, ale cel wszędzie jest ten sam: promowanie małej i średniej przedsiębiorczości.
Weryfikacją danych zgłoszonych przez przedsiębiorców oraz wyszukiwaniem firm, które spełniają kryteria rankingowe, od wielu lat zajmują się analitycy wywiadowni gospodarczej Coface Poland. Zespół ekspertów weryfikuje także firmy uhonorowane tytułem Gazeli w minionych latach.
Spółka Partner Opony Polska została założona w 2002 r. przez kilkanaście polskich przedsiębiorstw o wieloletnim doświadczeniu w branży motoryzacyjnej, które postawiły sobie za cel stworzenie niezależnej sieci serwisów opon i automechaniki. Spójna i konsekwentnie wprowadzana w życie wizja firmy zaowocowała szybkim rozwojem. Obecnie sieć obejmuje blisko 100 serwisów na terenie całego kraju, które świadczą usługi w zakresie ogumienia, napraw mechanicznych i wymiany części eksploatacyjnych.
(ik)
Źródło: Puls Biznesu, POP, fot POP