2020-04-16
Program wsparcia serwisów
Jak poinformowała firma Inter Cars, akcja #pomagamypomagać przebiega zgodnie z planem. Pierwsze pakiety ochronne dotarły już do warsztatów, wysłane zostały materiały marketingowe i odbyły się pierwsze dwa webinary z zarządzania serwisem w czasie kryzysu.
W dobie problemów wraz z czołowymi dostawcami, firma Inter Cars przygotowała trzy etapy pomocy serwisom:
- pakiet ochronny, w skład którego wchodzi - 5 litrów płynu antybakteryjnego, 5 sztuk maseczek ochronnych, 100 rękawiczek ochronnych, pomagające zachować bezpieczeństwo. Pakiety otrzyma 10 tys. warsztatów;
- bezpłatne webinaria dla właścicieli warsztatów - pierwsze dwa szkolenia z zarządzania warsztatem w kryzysie odbyły się 31 marca i 9 kwietnia. O kolejnych firma będzie na bieżąco informować na stronie: www.intercars.com.pl oraz www.facebook.com/InterCarsOfficial/
- gotowe do użycia treści marketingowe, tj. posty do mediów społecznościowych (tekst i grafiki), które pomogą dotrzeć z przekazem do kierowców, wykorzystując nowoczesne narzędzia online.

Każdy z pakietów, które otrzymają serwisy będzie składał się z:
- informacji tekstowej gotowej do zamieszczenia na stronie www;
- krótkiej treści przygotowanej do posta na Facebooku;
- kompletu sześciu grafik do publikacji w mediach społecznościowych.
W pierwszej fazie projektu tematyka dotyczyć będzie:
- wymiany opon
- przeglądów diagnostycznych
- środkoów bezpieczeństwa wprowadzonym w warsztacie w związku z koronawirusem
- usługi Door to Door
- klimatyzacji
- ozonowania.
(ik)
Źródło i fot. Inter Cars
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz