2020-04-16

Program wsparcia serwisów

Jak poinformowała firma Inter Cars, akcja #pomagamypomagać przebiega zgodnie z planem. Pierwsze pakiety ochronne dotarły już do warsztatów, wysłane zostały materiały marketingowe i odbyły się pierwsze dwa webinary z zarządzania serwisem w czasie kryzysu.

W dobie problemów wraz z czołowymi dostawcami, firma Inter Cars przygotowała trzy etapy pomocy serwisom:

  1. pakiet ochronny, w skład którego wchodzi - 5 litrów płynu antybakteryjnego, 5 sztuk maseczek ochronnych, 100 rękawiczek ochronnych, pomagające zachować bezpieczeństwo. Pakiety otrzyma 10 tys. warsztatów;
  2. bezpłatne webinaria dla właścicieli warsztatów - pierwsze dwa szkolenia z zarządzania warsztatem w kryzysie odbyły się 31 marca i 9 kwietnia.  O kolejnych firma będzie na bieżąco informować na stronie: www.intercars.com.pl oraz  www.facebook.com/InterCarsOfficial/
  3. gotowe do użycia treści marketingowe, tj. posty do mediów społecznościowych (tekst i grafiki), które pomogą dotrzeć z przekazem do kierowców, wykorzystując nowoczesne narzędzia online.

Każdy z pakietów, które otrzymają serwisy będzie składał się z:

  • informacji tekstowej gotowej do zamieszczenia na stronie www;
  • krótkiej treści przygotowanej do posta na Facebooku;
  • kompletu sześciu grafik do publikacji w mediach społecznościowych. 

W pierwszej fazie projektu tematyka dotyczyć będzie:

  • wymiany opon
  • przeglądów diagnostycznych
  • środkoów bezpieczeństwa wprowadzonym w warsztacie w związku z koronawirusem
  • usługi Door to Door
  • klimatyzacji
  • ozonowania.

(ik)

Źródło i fot. Inter Cars

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń