2020-03-23

Komunikat firmy Texa

W związku z sytuacją dotyczącą COVID-19 do dnia 27.03.2020 r. zdecydowana większość zespołu Texa Poland pracuje zdalnie. Zamówienia i wysyłki towaru z Mysłowic są realizowane w miarę możliwości na bieżąco.

Dział Wsparcia Technicznego oraz CallCenter nadal funkcjonują, chociaż ich dostępność może okazać się ograniczona. Na stronie internetowej firmy można znaleźć dane kontaktowe do poszczególnych działów firmy. Zapraszamy na: https://www.texapoland.pl/news

(ik)

Źródło i fot. Texa

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń