Firma Inter Cars poinformowała, że mimo ogólnej sytuacji w kraju związanej z koronawirusem, jej pracownicy są do dyspozycji klientów. Filie dystrybutora pracują w całej Polsce, wszystkie procesy realizowane są na bieżąco z zachowaniem wszelkich przewidzianych procedur bezpieczeństwa, a dostawy towarów nie są zagrożone.
Pracownicy firmy zostali wyposażeni we wszelkie narzędzia i środki ochrony zdrowia podnoszące bezpieczeństwo ich oraz klientów. Szczególną ochroną objęci zostali kierowcy i kasjerki. Każdy jest wyposażony w środki odkażające, gumowe rękawiczki oraz maseczki ochronne, a każda filia otrzymała wsparcie ze strony biura głównego Inter Cars w Czosnowie.
- Filia jest zabezpieczona pod kątem bezpieczeństwa - powiedział Michał Burcon, kierownik Grupy Filii Siedlce. - Zorganizowaliśmy wydzielone strefy dla klienta, jesteśmy zaopatrzeni w płyny, rękawice dla pracowników, a także dla klientów. Dodatkowo obligatoryjnie co trzy godziny mierzymy temperaturę wszystkim pracownikom. Zalecenia otrzymaliśmy odgórnie z centrali firmy i wypełniamy je w 100 proc. Czas, który mamy obecnie jest trudny, ale wierzymy, że działając wspólnie i mając ogromne wsparcie silnej organizacji jesteśmy w stanie przejść przez ten trudny okres i uporać się ze wszystkim problemami.
Inter Cars zachęca klientów do korzystania z Katalogu Online służącego do wyszukiwania i zamawiania części do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. Dzięki niemu, korzystając z wyszukiwarki VIN, z łatwością znaleźć można części do każdego pojazdu. Program umożliwia też szybką wycenę naprawy oraz określa jej koszty. Największym atutem tego programu jest możliwość zamawiania części praktycznie z każdego miejsca o dowolnej porze. Dzięki temu bez wychodzenia z domu, bez narażania siebie i innych na dodatkowe niebezpieczeństwo, warsztat może nadal obsługiwać klientów, mając gwarancję, że zamówione towary dotrą na czas. Realizacja zamówienia będzie dużo szybsza niż w tradycyjnej formie - poprzez wizytę w filii - a bezpieczeństwo klienta i jego pracowników pod całkowitą kontrolą.
Jednocześnie firma prosi klientów o dokonywanie przemyślanych zakupów, w celu zminimalizowania zwrotów i związanych z tym zagrożeń wynikających z wielokrotnego przekazywania towaru pomiędzy klientami, filiami i magazynem centralnym.
(ik)
Źródło i fot. Inter Cars