2020-03-16

Hankook na Nürburgringu

Hankook zostaje nowym sponsorem Nürburgring Endurance Series. Słynne mistrzostwa Nordschleife, znane wcześniej jako VLN Endurance Championship na torze Nürburgring, doskonale odpowiadają nowej tożsamości marki w tym sezonie. Producent opon Hankook dąży do długofalowej współpracy z kultową serią sportów motorowych pod ich nową nazwą.

Nürburgring to jeden z najsłynniejszych torów wyścigowych na świecie: 95 proc. Niemców zna tor znajdujący się w regionie Eifel. Wsparta długą tradycją Nürburgring Endurance Series rozpoczyna się 21 marca od 66.ADAC Westfalenfahrt, w kombinacji Grand Prix Circuit i niesławnego Nordschleife. Tor, który mistrz świata Formuły 1 Jackie Stewart określił kiedyś mianem „Zielonego Piekła" jest kwintesencją sportu motorowego zarówno dla zespołów wyścigowych oraz kierowców, jak i dla kibiców. To wystarczający powód dla Hankooka, by wspierać to wymagające widowisko i być obecnym na „rollercosterze" Nordschleife, gdzie łączna suma przewyższeń wynosi 300 metrów.

Kalendarz Nürburgring Endurance Series obejmuje osiem czterogodzinnych wyścigów i jeden wyścig sześciogodzinny. Na największych mistrzostwach sportów motorowych ścigać się będzie około 165 samochodów. W ciągu sezonu 950 kierowców z 40 krajów zasiądzie w kokpicie kategorii GT3, w tym Audi R8, BMW M6 GT3, Mercedes-AMG GT3 i Porsche 911 GT3 R, lub za kierownicą Renault Clio, Hondy Civic, Opla Astra, Calibra i Manta, a także VW Corrado i Jetta. Logo producenta opon pojawi się na samochodach, trybunach, w pit lane, w boksach i wzdłuż toru, dzięki czemu stanie się integralną częścią najstarszej serii endurance w Niemczech.

Christian Stephani, dyrektor zarządzający VLN VV GmbH & Co. KG, powiedział: - Witamy na pokładzie partnera - firmę Hankook, która podobnie jak nasza seria przeznaczona dla samochodów wyścigowych - jest znany z najwyższych osiągów i ogromnego potencjału swoich produktów. Ten sponsoring po raz kolejny podkreśla atrakcyjność i urok Nürburgring Endurance Series. Z niecierpliwością czekam na godne zaufania i profesjonalne współdziałanie, a także na liczne działania wykraczające poza klasyczny sponsoring.

Natomiast Manfred Sandbichler, dyrektor Hankook Motorsport w Europie podkreślił: -Uczestnictwo w tym kultowym wydarzeniu sportowym jest dla nas prawdziwą przyjemnością. Historia Hankook jest ściśle związana z Nürburgringiem. To tutaj stawialiśmy pierwsze kroki w dziedzinie wyścigów wyczynowych, a w ostatnich latach odnotowaliśmy wielkie sukcesy za sprawą sponsorowanych przez nas zespołów. Na temat legendy Nordschleife wszystko już zostało powiedziane: każdy kibic sportów motorowych na świecie wie, co to znaczy. Ten spektakl, w którym gama i osiągi samochodów - od praktycznie standardowych modeli produkcyjnych po samochody wyścigowe, pełnej krwi GT3 - są zapewne bardziej zróżnicowane niż gdziekolwiek indziej, odbywa się na wspaniałej scenie pozwalającej przedstawić Hankook jako markę sportów motorowych.

Kalendarz imprez:

  • 21.03. - 66th ADAC Westfalenfahrt (może zostać odwołany ze względu na koronawirusa)
  • 04.04. - 45th DMV 4-Stunden-Rennen
  • 18.04. - 62nd ADAC ACAS Cup
  • 27.06. - 51st Adenauer ADAC Rundstrecken Trophy
  • 11.07. - 60th ADAC Reinoldus-Langstreckenrennen
  • 01.08. - 43rd RCM DMV Grenzlandrennen
  • 29.08. - ROWE 6h ADAC Ruhr-Pokal-Rennen
  • 26.09. - 52nd ADAC Barbarossapreis
  • 24.10. - 45th DMV Münsterlandpokal

Atrakcja VLN: legendarne Hankook Farnbacher Ferrari

(ik)

Źródło i fot. Hankook

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń